למה כדאי שמקצוענים יבנו את האתר עבור העסק שלך?

תוכן עניינים

כאשר בונים אתר אינטרנט לעסק שלנו, הדבר החשוב ביותר הוא שהאתר ימשוך לקוחות. גם אם יהיה לכם אתר מעוצב ויוקרתי, כל עוד הוא אינו ממלא את מטרתו שהיא למשוך לקוחות הוא לא שווה כלום. סטודיו בי וואן עם ניסיון רב בבניית אתרים ובפרסום אתרים.

 

מה חשוב בבניית אתרים?

כאשר בונים אתר חתר שוב קודם כל למתג אותו נכון כך שימשוך לקוחות. אחד הדברים החשובים ביותר בבניית אתר באינטרנט הוא חוויית גלישה טובה. רוב הגולשים אוהבים להכנס לאתרים שמספקים חוויית גלישה טובה. מה זה אומר? חוויית גלישה טובה מתאפשרת כאשר האתר נוח, ברור, מתאים לטלפונים, הגלישה בו מהירה והוא נגיש ללקוח. כמו כן, אשיוצר עם הגולש חיבור רגשי גורם לגולש לרצות להמשיך לגלוש בו ואפילו לחשוף את האתר ללקוחות נוספים. איך יוצרים חיבור רגשי עם לקוח? על ידי הוספת סיפור על העסק או על עצמכם. לדוגמא "העסק שלנו התחיל כדוכן קטן בשוק בערד…" ועוד.

 

מה נכלל בבניית אתרים על ידי מקצוענים?

כאשר מבצעים בניית אתר באינטרנט על ידי מקצוענים יכולים להנות משירותים נוספים מלבד לבניית האתר עצמו. סטודיו בי וואן עם ניסיון של שנים בפרסום ובניית אתרים. האתרים שסטודיו בי וואן בונים עובדים ב"קוד פתוח" כך שאינם מגבילים אתכם אליהם או לכל חברה אחרת. מלבד לבניית האתר יש תוספות שונות שתוכלו להוסיף. ריכזנו לכם הסברים על התוספות המרכזיות, אך חשוב שתדעו כי יש תוספות רבות אחרות שתוכלו להוסיף לאתר שלכם-

  • מיתוג עיצוב לוגו ובניית שפה עיצובית לאתר שלכם- מה יהיו הצבעים באתר, באילו פונטים להשתמש, מה יהיה הלוגו. כל אלה ישפיעו על מיתוג האתר שלכם והתאמתו למוצר או לשירות שאתם מספקים. כמו כן, אנו מספקים בניית אתר באינטרנט בעיצוב מותאם אישית למי שחפץ בכך.
  • מערכת קידום אתרים בגוגל SEO- אחד הדברים החשובים ביותר על מנת לקדם את האתר שלכם הוא ליצור קידום אורגני בגוגל. ככל שהאתר שלכם יופיע מוקדם יותר בתוצאות החיפוש של גוגל כך הוא יקבל חשיפה גבוהה יותר ולקוחות רבים יותר ייכנסו אליו. סטודיו בי וואן מציעים בניית אתר אינטרנט הכולל מערכת לניהול SEO. כך תוכלו להוסיף מילות מפתח, להתאים אליהן את האתר ולאפשר קידום אורגני לאתר שלכם.
  • ממשק Google Analytics- ממשק זה מאפשר לכם לעקוב אחר הכניסות לאתר. כך אתם יכולים לדעת האם נכנסים גולשים, מתי נכנסים גולשים, מהיכן הגיעו הגולשים ופרטים נוספים שיעזרו לכם להבין את יעילות האתר ולהסיק מסקנות.
  • צ'אט באתר- תוכלו להוסיף לאתר שלכם צ'אט שיאפשר לגולשים לשאול שאלות ולהרגיש שהם מקבלים יחס אישי יותר. הצ'אט יכול להיות וירטואלי עם הודעות מוכנות מראש או צ'אט לייב שתוכלו לנהל גם דרך הטלפון הנייד.
  • קישור לרשתות החברתיות- הרשתות החברתיות כבר מזמן השתלטו על האינטרנט. כמעט ואין אנשים ללא חשבון ברשת חברתית אחת או יותר. קישור לרשתות החברתיות מאפשר לכם לקבל לייקים ושיתופים של התכנים באתר שלכם וכך לקבל חשיפה גם ברשתות החברתיות. כמו כן, תוכלו להטמיע אפשרויות של רשתות חברתיות באתר שלכם כמו לייקים, תגובות או שיתופים ולהפוך את האתר לאטרקטיבי יותר עבור הגולשים.

 

מה היתרונות של בניית אתר על ידי מקצוענים?

כאשר מבצעים בניית אתר באינטרנט על ידי מקצוענים יש לכך יתרונות רבים.

עיצוב- עיצוב האתר חשוב מאוד למשיכת לקוחות. האתר צריך להיות מותאם לקהל היעד שלכם ולמוצר שאתם מספקים. אם אתם רוצים לבנות אתר לחנות בגדים אינטרנטית אתם תעצבו אותו באופן שונה מאשר אתר של שירותי תיקון לאופנועים. בניית אתר אינטרנט על ידי סטודיו בי וואן מעניקה לכם עיצובים ייחודים שמתאימים לקהל היעד, למוצר ומושכים לקוחות.

שיווק- על מנת שהאתר ימשוך לקוחות חשוב לשווק אותו נכון. סטודיו בי וואן מומחה בפרסום ושיווק אתרים.

נגיש- כפי שציינו קודם, בבניית אתר באינטרנט, אחד הדברים החשובים ביותר הוא להפוך את האתר לנגיש ולספק חוויית גלישה טובה. מקצוענים יודעים מה הממשקים הנוחים ביותר עבור לקוחות ומה הופך את חוויית הגלישה לטובה עבורם. הם ידעו לבנות לכם את האתר כך שיהיה נוח, מובן, נגיש, מושך ומהיר.

ייחודי- ייחודיות זה דבר חשוב מאוד. במיוחד בעולם העסקים. כאשר אתם ייחודיים זוכרים אתכם ורוכשים מכם. אתר ייחודי יכול להיות כלי מצוין למשיכת לקוחות ולהתעניינות מצידם במוצרים שלכם.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים