כמה עולה אחות טיפולית פרטית?

תוכן עניינים

 

אם תעברו בכל בית אבות, המחשבה הראשונה שלכם עשויה להיות: "אני צריך לטפל בעצמי באמא או באבא". מעטים הנשים שמעוניינים להעביר את הוריהם לטיפול מוסדי. לא משנה כמה איכותי השירות המקצועי בבית האבות, הוא תמיד נראה קר, לא אישי ויקר מאוד. לכן בנקודה זו, אנשים רבים מתחילים לתהות כמה עולה אחות טיפולית פרטית.

כי הבחירה להעניק טיפול אישי להורים מבוגרים טומנת בחובה הקרבות אישיות וסיכונים של אובדן האפשרות להמשיך לעבוד, ולשכירת שירותי אחות טיפולית פרטית מחברת היחידה לסיעוד יש את היתרון המשמעותי של השארת ההורים בסביבה מוכרת.

ההשלכות של טיפול אישי בהורים מבוגרים או חולים

בחישובים שנתיים, התשובה לשאלה כמה עולה אחות טיפולית פרטית כוללת תעריפים יומיים שמשולמים עבור סוגים שונים של טיפול בקשישים, במוגבלים או בחולים. הדרישות לסיוע כזה עשויות להתגבר, לאור השינויים הדמוגרפיים שחלים בחברה המתבגרת שלנו.

מבוגרים רבים מעל גיל חמישים מטפלים בהוריהם המזדקנים, והמספרים מוכפלים מדי שנה. נתונים אלו משקפים את ההתקדמות הרפואית ואת הגידול באורך החיים האנושי. כתוצאה מכך, העלות האישית של הטיפול בקשישים או בחולים בבית עולה, במונחים של אובדן שכר והקטנת הקצבאות והביטוח הלאומי.

עלויות שכירת שירותי אחות טיפולית פרטית

אם אתם תוהים כמה עולה אחות טיפולית פרטית, התשובה שתסייע לכם לנהל חישוב מקיף היא חישוב שנתי. עלות טיפול מסוג זה יכולה לעמוד על כ-168,000 ₪ בשנה בממוצע. לעומת חדר פרטי בבית אבות, עלות זו גבוהה בהרבה, אבל גם עלות טיפול אישי בהורה קשיש או חולה יכולה להיות גבוהה מאוד.

במשפחה טיפוסית, השכר האבוד עקב העדר יכולת להחזיק במקום עבודה בשל אחריות הטיפול בהורים קשישים גבוהה כמעט החישוב של כמה עולה אחות טיפולית פרטית.

בטווח הארוך, מבוגרים אינם יכולים להמשיך לטפל בהוריהם

מטפלים בהורים קשישים מתבגרים גם הם ועדיין מעניקים טיפול בתקופה שבה הם צריכים לתכנן ולחסוך לפנסיה שלהם. האנשים שנושרים מכוח העבודה עלולים לסכן את ביטחונם הכלכלי והעתידי.

חשוב לדעת כמה עולה אחות טיפולית פרטית ולמצוא אחות מוסמכת שתסייע למבוגרים לטפל בהוריהם הקשישים, כדי שניתן יהיה לשוב לכוח העבודה.

שכירת שירותי אחות טיפולית פרטית מאפשרת לילדים לשוב לעבודה ולהורים הקשישים להישאר בביתם ולקבל את הטיפול הממושך שהם זקוקים לו. זו הסיבה שמשפחות רבות מתעניינות בשאלה כמה עולה אחות טיפולית פרטית ושוכרים שירותים מקצועיים של אחות מוסמכת לטיפול בבית בהוריהם הקשישים האהובים.

יתרונות שכירת שירותי אחות טיפולית פרטית

היתרונות של שכירת שירות אחות טיפולית בבית הם רבים:

  • ההורים הקשישים מקבלים טיפול מותאם אישית
  • ההורים הקשישים מקבלים בת לוויה.
  • הם מקבלים סיוע בביצוע מטלות היום יום.
  • הם מקבלים סיוע בטיפוח היגיינה אישית.
  • אחות טיפולית פרטית מפקחת על נטילת התרופות ומקפידה על הצרכים התזונתיים שלהם.
  • הם נשארים בסביבה המוכרת של ביתם.
  • הם שומרים על עצמאותם.
  • הם מטופלים על ידי אחות מקצועית מוסמכת.
צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים