כל היתרונות של סורגים שקופים

תוכן עניינים

סורגים שקופים הפכו לטרנד פופולרי במיוחד בשנים האחרונות. אנשים רבים שמעוניינים באבטחה והגנה מקסימלית אך לא רוצים להרגיש "כלואים" ולא להצליח להנות מחלונות פתוחים לרווחה בוחרים להתקין סורגים שקופים בביתם. ריכזנו לכם במאמר את כל היתרונות של סורגים שקופים.

 

מהם סורגים שקופים?

לפני שנבין מה היתרונות של הסורגים השקופים נבין קודם כל מה הם בכלל סורגים שקופים. סורגים שקופים הם למעשה סורגים לחלונות הבית. סורגים אלה עשויים מחומר שנקרא פולי קרבונט. חומר זה הוא פולימר תרמו פלסטי שפותח על ידי חברה גרמנית. לסורגים השקופים יש מערכת קיבוע ייחודית. הם עמידים בפני שבירה, טמפרטורה גבוהה, עומסים גבוהים ובפני תנאי מזג האוויר השונים. התקנה של סורגים בבית נעשית על מנת לספק לדיירי הבית אבטחה והגנה. הסורגים השקופים ממלאים תפקיד זה ברמה גבוהה. הם עומדים גם בפני פריצות אלימות במיוחד.

על מנת להתקין את הסורגים השקופים יש לעגן אותם לקיר על ידי ברגי פלדה. ברגי הפלדה מגיעים לעומק של כ-23 ס"מ לתוך הקיר. חשוב מאוד שאנשי מקצוע מנוסים ומקצועיים יבצעו את התקנת הסורגים השקופים.

 

מה היתרונות של הסורגים השקופים?

לסורגים השקופים יש יתרונות רבים.

  • עמידות- לעומת הסורגים הרגילים, הסורגים השקופים עמידים לשנים רבות. סורגים רגילים עשויים ברזל. במהלך השנים הם מחלידים ואינם עומדים בפני נזקי לחות וגשם. לעומתם הסורגים השקופים אינם מחלידים והם עמידים בפני כל תנאי מזג האוויר כולל גשמים, לחות, רוחות ושמש חזקה. בנוסף הסורגים השקופים עומדים בפני עומסים גבוהים ואינם נשברים בקלות.
  • שקיפות- לסורגים השקופים שקיפות מצוינת. סורגים רגילים חוסמים את החלון שלנו ואנו לא יכולים לראות את כל הנוף הנשקף ממנו. לעומת הסורגים הרגילים, הסורגים השקופים מאפשרים להנות מהנוף הנשקף מהחלון ללא חסימות תוך הגנה מקסימלית.
  • עיצוב- הסורגים השקופים עשויים מפולי קרבונט. הפולי קרבונט נחשב לחומר יחסית גמיש שניתן לכיפוף קר. על ידי כך ניתן לעצב אותו במגוון צורות שתבחרו.
  • הרגשה- אנשים רבים טוענים כי מעדיפים לא להתקין סורגים בבית בגלל שהם נותנים להם הרגשה של כלא. הסורגים השקופים לעומת זאת, מאפשרים לכם הגנה ללא תחושה של כלא, כיוון שהם כמעט ולא נראים לעין.
  • תחזוקה- הסורגים השקופים אינם מצריכים תחזוקה מיוחדת.
  • עמידים בפני טמפרטורות גבוהות- הסורגים השקופים עמידים בפני טמפרטורות גבוהה במיוחד וידועים בכושר עיכוב הבעירה שלהם.
  • מעבר אוויר- בשונה מהסורגים הרגילים שיכולים לחסום את מעבר האוויר בחלון הבית, הסורגים השקופים מאפשרים יותר מעבר של אוויר. על ידי כך הם פחות מורגשים מהסורגים הרגילים.
  • ניתנים לניתוק- אחד היתרונות המשמעותיים של סורגים שקופים הוא שהם ניתנים לניתוק וקלים מאוד להעברה. מה זה אומר? שאם אתם עוברים דירה, אתם יכולים לנתק את הסורגים השקופים מחלונות הבית הקודם ולהתקין אותם מחדש בחלונות הבית החדש שלכם. אנשים רבים שגרים בשכירות ורוצים לשפץ את הבית או להחליף בו דברים, מתלבטים האם כדאי להשקיע. בזכות יתרון זה, תוכלו להוריד התלבטות אחת מהפרק ולהתקין סורגים שקופים בלב שלם. במקרה הצורך פשוט קחו אותם איתכם.

 

מה החסרונות של הסורגים השקופים?

ציינו מגוון רחב של יתרונות לסורגים, אך האם יש להם חסרונות? התשובה היא כן. החיסרון המרכזי של הסורגים השקופים בא לידי ביטוי במחיר. המחיר של הסורגים השקופים נחשב ליקר יותר בין סוגי הסורגים השונים.

אך כאשר משווים את שאר היתרונות של הסורגים השקופים לחסרון זה, מבינים שזהו לא באמת חיסרון. ההשקעה בסורגים השקופים נחשבת להשקעה נכונה שתשרת אתכם במשך שנים רבות. לכן, גם אם אתם מתלבטים בנוגע למחיר של הסורגים השקופים ביחס לסורגים הרגילים, תזכרו שהסורגים השקופים ישמשו אתכם למשך שנים רבות, ואילו הסורגים הרגילים יאלצו אתכם להחליפם מהר יותר וכך להשקיע עוד כסף בסורגים חדשים. אז האם הסורגים השקופים באמת יקרים יותר? כנראה שלא.

 

מדוע חשוב להתקין סורגים?

הבית שלנו צריך להיות מקום המבטחים שלנו. אנחנו רוצים להרגיש בו בטוחים ומוגנים. התקנת סורגים מאפשרת לנו להנות מהגנה ואבטחה מקסימלית. סורגים חשובים כהגנה הן בפני פריצות והן בפני מניעת סכנות. כאשר גרים בבתים גבוהים, יש סכנה גדולה שהילדים יסתקרנו ויסתכלו מהחלון וחס וחלילה יפלו. התקנת סורגים מאפשרת לכם להיות רגועים בכל הנוגע לבטיחות הילדים ולישון בשקט בלילה.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים