ככה בוחרים היום מדפסת איכותית: עצות למנהלי משרדים

תוכן עניינים

העידן הדיגיטלי שבו אנו חיים, עדיין לא הצליח למצוא פתרונות לצורך האמיתי של ארגונים במדפסות איכותיות. מלבד חיבור מהיר לאינטרנט, מדפסת טובה היא אלמנט חיוני ביותר בכל מקום עבודה והיא עשויה להיות "החברה הכי טובה" של העובדים, בפרט עבור מי שמתעסק במסמכים במסגרת תפקידו היום-יומי. חשוב לבצע רכישה של מדפסות לארגונים, בפרט כאשר הן צפויות לבצע עבודה אינטנסיבית, לאחר בדיקה מעמיקה באשר לצרכי המשרד ובחירה קפדנית במדפסת שאכן תעמוד בדרישות המצופות ממנה.

 

מחפשים מדפסת למשרד? ראשית כל בדקו מהם צרכי ההדפסה שלכם

ישנם ארגונים רבים שמרבית הפעילות העסקית שלהם היא מחוץ למשרד. המשמעות היא, שהתקשורת שלהם לרוב תתבצע באמצעים אלקטרוניים וכמות ההדפסות שלהם לא תהיה גבוהה. לעומתם, מקומות עבודה אחרים יזדקקו לתיעוד מודפס של העבודה באופן שוטף ומכאן – שעבורם המדפסת "תעבוד שעות נוספות" ותמלא תפקיד משמעותי בפעילות העסקית.

מדפסות לייזר נחשבות לחוד החנית של עולם הדפוס כיום והן מתאימות למשרדים שבהם העבודה היא מאסיבית, משמע שאם במשרדכם ישנה כמות גדולה של הדפסות בכל חודש ומהירות ההדפסה מהווה שיקול משמעותי ברכישת המכשיר עצמו, כדאי לחשוב על רכישת מדפסת לייזר שתבצע את תפקידה בצורה מושלמת.

השקעה שמחזירה את עצמה לאורך זמן

מדפסות לייזר הן, בדרך כלל, יקרות יותר ויש לכך סיבה טובה: הן עמידות יותר, בהשוואה למדפסות הזרקת דיו, בהדפסת כמות גבוהה של דפים – והביצועים שלהן הרבה יותר מהירים. מי שרוכש מדפסת לייזר לרוב יבחר את הסוג המשולב, משמע מדפסת הכוללת בתוכה גם סורק שמאפשר העברת קבצים באופן פשוט מן הדפוס אל המייל.

למשרד קטן ייתכן שרכישת מדפסת כזאת תהיה יקרה ו"תנגוס" בתקציב ההוצאות, אך בסופו של דבר מדפסת אחת איכותית באמת ממותג ברמה גבוהה, עשויה להספיק לכל הצרכים המשרדיים ולהוות מוקד עבודה מרכזי שימלא את הדרישות של כל העובדים גם יחד. במשרדים גדולים – מדפסות לייזר יתאימו באופן מיוחד, כיוון שהן מהוות מעין "מזכירה" בפני עצמן והן יכולות להיות לעזר אמיתי, בעיקר בתקופות בהן העבודה היא אינטנסיבית ועובדים רבים עשויים להזדקק בו זמנית לשירותי הדפסה. ההשקעה הכלכלית בכמות מדפסות מסוג זה אם כן, על אף מחירן, תחזיר את עצמה כיוון שהמכשירים יחזיקו מעמד למשך שנים ולא יהיה צורך לתקן את המדפסות, או להחליפן, למשך תקופה ארוכה עד מאוד – דבר שיהפוך את הרכישה היקרה למשתלמת.

נושאים שכדאי לחשוב עליהם לפני שרוכשים מדפסת משרדית

חשוב להבין כי "סביב" המדפסת במשרד, ישנן הוצאות מלבד העלות של המכשיר עצמו. יש לרכוש טונרים מתאימים, דפים להדפסה, דפי מדבקות במידה שמשתמשים בהם ומעמדים מתאימים שעליהם ניתן יהיה להניח את המדפסת. אלו הן שיקולים תקציביים שמומלץ לקחת בחשבון, לפני שבוחרים את דגם המדפסת המתאים למשרד. חברת אופיס דיפו היא המקום האולטימטיבי למצוא בו מגוון רחב של מדפסות לייזר איכותיות, עמידות ואמינות – שייתנו מענה מלא לצרכי ההדפסה במשרד שלכם.

 

 

 

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים