ירקות ופירות מהחקלאי – כי על איכות לא מתפשרים

תוכן עניינים

קשה לדמיין את חיינו בלי ירקות. אנו צורכים אותם כמעט בכל ארוחה, בין אם בסלט של ארוחת הבוקר או הערב ליד החביתה, או כחלק מרכזי מהמנה המבושלת של ארוחת הצהריים. אלא שמרביתנו חושבים שכל הירקות באשר הם שווים בבריאותם ובטעמם, והאמת היא שהדבר אינו כך. כפי שתבינו מייד, על מנת לשפר את איכות הארוחות שלנו, עלינו להעדיף רכישה של ירקות ישר מהחקלאי ולזנוח את הרכישה שלהם מהסופר השכונתי.

 

ירקות ישר מהחקלאי – כי טריות שווה בריאות

בשנים האחרונות החלה מגמה מבורכת שבה יותר ויותר ישראליים מוותרים על קניית הירקות שלהם בסופר ועוברים לקנות במקומות שמקפידים להציע ירקות ישר מהחקלאי, כך שעוד באותו היום הסחורה שנקטפת מגיעה למדפים. מהו היתרון של רכישה דרך מקומות שכאלה? ובכן, התשובה נעוצה במילה אחת – טריות. כשאתם מעדיפים לרכוש את הירקות שלכם בסופר, עליכם לדעת שבמרבית המקרים אורך החיים שלהם כבר עומד על שבוע-שבועיים ואף יותר. הסיבה לכך היא שהם מגיעים אל הסופר רק אחרי שעברו הובלה בת מספר ימים בין מרכזי ההפצה השונים, מה גם שמרבית הירקות בסופר מאוחסנים במחסני קירור על מנת להאריך את חיי המדף שלהם. המשמעות של זה משולשת:

  • חלק ניכר מהוויטמינים והערכים התזונתיים של הירקות הולכים לאיבוד בזמן הזה, או לכל הפחות מופחתים באופן ניכר.
  • בניגוד ליין שטעמו רק משתבח עם הזמן, הטעם של ירקות שאינם טריים רק הולך ונעלם, כמו גם המראה המגרה שלהם.
  • עגבנייה או מלפפון בני שבועיים שיגיעו למקרר שלכם, יעלו עובש בחלוף ימים ספורים, וכך יוצא שמשפחה ממוצעת זורקת ירקות בשווי מאות שקלים מדי שנה.

 

מנגד, כאשר רוכשים ממקום שמציע ירקות ישר מהחקלאי, ניתן להיות בטוחים שהסחורה הייתה עוד באותו הבוקר עמוק בתוך האדמה, מה שמבטיח ירקות טריים, בריאים וטעימים, כאלו שיאריכו ימים.

 

"דוכן הפרדסן" – חווית קנייה מהמעלה הראשונה

כשמעוניינים להתקשר עם מקום שמציע ירקות ישר מהחקלאי, יש רק מקום אחד שכדאי לחשוב עליו – "דוכן הפרדסן". אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של ירקות באיכות מעולה, כאלה שלא תמצאו במקומות אחרים. עגבניות, פלפלים ותפוחי אדמה מסוגים שונים, דלעת, דלורית, שומר וקולורבי, הם רק קמצוץ מהמגוון הרחב שלנו, שכולל כמובן גם פירות מיוחדים במינם (מתחשק לכם אנונה או אננס קריבי?) ועשבי תיבול מגוונים. תוכלו להגיע פיזית לחנות שלנו, אשר ממוקמת על כביש העוקף של רחובות, לא רחוק מראשון לציון, או לבצע רכישה דרך אתר האינטרנט הידידותי שלנו ולקבל את ההזמנה עם שליח עד אליכם.

 

נמליץ בחום כי תנסו גם את המעדנייה שלנו, המבוססת על כל התוצרת הישראלית המשובחת שלנו. מה בתפריט? דבש ושמן זית משובחים, פקאן טבעי, תמר מג'הול, פירות מיובשים ללא תוספת סוכר ועוד מגוון רחב של מוצרים מדהימים.

 

 

 

 

 

קרדיט depositphotos
צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים