טיפים לזוגות לחיים כלכליים בריאים

תוכן עניינים

ניהול חיי זוגיות זה לא עניין פשוט. כאשר אנחנו מנהלים חיי זוגיות אנחנו צריכים ללמוד גם איך לנהל משק בית משותף. כלל הזוגות תמיד יכולים ליהנות מיותר כסף פנוי מדי חודש. אם אנחנו רוצים להגדיל את ההכנסות שלנו מצד אחד ומצד שני לחסוך בהוצאות אנחנו חייבים לדעת איך לנהל חיים כלכליים בריאים. ניהול כלכלת משק בית בריאה מצריך סבלנות ויכולת ויתור מצד שני בני הזוג. כל אחד מבני הזוג צריך להיות מסוגל לוותר על חלק מההוצאות שלו ולממן חלק מההוצאות של בן או בת הזוג השיניים – כך גם החיים הכלכליים וגם החיים הזוגיים שלנו יהיו בריאים יותר.

טיפים לחיסכון לזוגות עם ילדים

יש הרבה טיפים שיכולים לסייע לזוגות עם ילדים לחסוך. אחד הטיפים הכי חשובים הוא לא לאפשר לילדים לקנות את כל הצעצועים שהם רוצים. אם נשים לילדים שלנו גבולות בנוגע להרגלי הצריכה שלהם יהיה לנו קל יותר לחסוך כסף. אם אנחנו מרגישים שקשה לנו ללמוד איך לחסוך לבד אנחנו יכולים לשכור את השירות של יועץ מומחה לכלכלת המשפחה. נוכל לדעת עם היועץ מומחה אם הוא למד במסגרת של קורס יועצים לכלכלת המשפחה (לדוגמא). 

היועץ לכלכלת המשפחה יוכל לייעץ לנו איך הכי נכון לנו להתנהל מבחינה כלכלית כמשפחה. הוא יבחן את ההתנהגות הכלכלית של כל אחד מבני המשפחה שלנו ובמיוחד את תהליך קבלת ההחלטות הכלכליות שלנו ושל בן או בת הזוג שלנו.

טיפים לחיסכון לזוגות – איך אפשר לחסוך בקניות בסופר?

טיפים לחיסכון שיכולים לסייע מאוד לזוגות לחסוך בניהול משק הבית שלהם הוא לחסוך בקניות בסופר, השאלה רק היא איך בדיוק עושים זאת? אחד הטיפים שהכי יכולים לסייע לנו לחסוך בסופר הוא ללכת עליו עם רשימה ולקנות רק את הפריטים שמופיעים ברשימה. טיפ חשוב נוסף הוא לא ללכת רעבים לסופר. חשוב מאוד גם שנשתדל ללכת לסופר בלי הילדים שלנו וגם לוודא שאנחנו לא אוגרים פרטי מזון או פריטים אחרים – אלא קונים רק את מה שאין כבר בבית ונגמר.

האם בכלל ניתן לחסוך כסף ביוקר המחיה בארץ?

נשאלת השאלה, האם בכלל ניתן לחסוך כסף לנוכח יוקר המחיה הגבוה שיש בישראל? לאחרונה העיר תל-אביב נבחרה לעיר היקרה ביותר בעולם. לזוגות רבים קשה לחסוך כסף לשם קבלת משכנתא או קניית דירה ורוב המשפחות כורעות תחת יוקר המחיה הכבד. למעשה, גם לנוכח יוקר המחיה יש עדיין דברים שאנחנו יכולים לעשות בשביל לחסוך כסף על ההוצאות החודשיות שלנו. אנחנו יכולים לשים לב יותר על מה אנחנו מוצאים, למעט לאכול מחוץ לבית (אכילה במסעדות ובתי קפה היא יקרה מאוד). אם נשים יותר לב לאופן שבו אנחנו מוציאים כסף ונוציא כסף באופן מתוכנן יותר נוכל לחסוך.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים