חידוש ויזה לארה"ב – עד כמה זה הכרחי?

תוכן עניינים

אם הוצאתם בעבר ויזה לארה"ב ככל הנראה ראיתם כי יש לה תוקף מוגדר מראש. הויזה לא תהיה קבועה לכל החיים, יהיה עליכם לחדש אותה כל כמה שנים. הסיבה לכך היא כי ישנם אנשים שעוברים שינויים בחייהם, שינויים שהשלטונות בארה"ב מעוניינים להכיר. בו בזמן זוהי דרך מעולה לזכור שיש לכם ויזה ותוכלו לבקר בארה"ב בחופשיות וללא בעיות. אך מה קורה כאשר התוקף של הויזה פג או עומד לפוג? יהיה עליכם לחדש אותה כדי לקבל תאריך חדש לתוקף. ככל שהויזה תהיה יותר ארוכה, כך מן הסתם הצורך לחדש אותה יורד בהתאם. המון ישראלים יוצאים מנקודת הנחה כי מיותר לנסות לחדש את הויזה בגלל הפטור שנמצא בהישג יד.

 

עד כמה מסובך לחדש את הויזה?

כל עוד לא התבצעו שינויים גדולים בחייכם חידוש הויזה לא אמור להיות ארוך או מייגע. מדובר פרוצדורה שונה בהשוואה לפרוצדורה של הוצאת הויזה בפעם הראשונה. השגרירות כבר אישרה לכם את כל המסמכים, לכן רק צריך לרענן אותם. רק בסיטואציה בה התבצעו שינויים משמעותיים בחייכם יהיה עליכם להגיע לראיון נוסף. כל תהליך החידוש של הויזה נעשה בצורה מקוונת דרך האתר של השגרירות. מה שאומר שבתוך ימים ספורים תוכלו לקבל את האישור המיוחל שמעיד על קבלת הויזה. מה שאתם צריכים לעשות זה רק להמתין, לראות כי כל המסמכים אושרו והויזה חודשה.

 

מדוע שתרצו לבצע חידוש ויזה?

השמועות כי ישראל קרובה לקבל פטור מויזה רחוקות מאוד מהמציאות עצמה. זה נכון שיש דיבורים, אך בין דיבורים לבין סיכומים ישנו הבדל רב. הממשל בארה"ב דורש דרישות משמעותיות שבחלק מהמקרים לא מתאימים למציאות הביטחונית. מהסיבה הזאת ישראל מתקשה לאשר את הפטור וליישר קו עם רצונות הממשל בארה"ב. בו בזמן עד שיעבירו את כל החוקים הנדרשים בכנסת יעבור זמן רב. חידוש ויזה הוא הכרחי לכל מי שמתכנן לצאת בעתיד הקרוב לטיול בארה"ב או אפילו לקונקשיין במדינה. אם תמתינו עד שהפטור יהיה בהישג יד יכולות לעבור להן שנים רבות שרק יתישו אתכם יותר.

 

איך תוכלו לחדש את הויזה שברשותכם?

אומנם תהליך חידוש ויזה קל ופשוט בהרבה בהשוואה לתהליך הוצאת ויזה. למרות זאת טוב שיהיה לכם אל מי לפנות ועם מי להתייעץ בעניין הספציפי הזה. חברת שגרירות אונליין תלווה אתכם לכל אורך הדרך עד שתחדשו את הויזה שנמצאת ברשותכם. החברה תעניק לכם ליווי אישי ותסביר לכם בדיוק מה עושים בכל נקודת זמן. הטופס אותו תדרשו למלא ימולא על ידי הצוות המיומן של החברה עם הניסיון העשיר. אתם מהצד שלכם תרצו לדעת כי לא תמצאו את עצמכם נתקלים בקשיים. כל קושי בעניין הזה עלול רק להרחיק אתכם עוד צעד מהרצון לחדש את הויזה.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים