השמות הכי מצחיקים של מטבעות קריפטו

תוכן עניינים

לצד מטבעות קריפטוגרפיים מוכרים, כמו ביטקוין ואת'ריום, יש עוד אלפי מטבעות ועל רובם המכריע כנראה שאף פעם לא שמעתם. ביניהם, יש כמה מטבעות עם שמות מצחיקים או מוזרים במיוחד.

למה מעניקים למטבעות קריפטו שמות כאלה? זהו מעין תעלול שיווקי, שנועד למשוך אליה תשומת לב ולהגדיל את הפופולריות שלהם. תאמינו או לא, לפעמים זה עובד וגורם למשקיעים רבים להתעניין במטבעות, אם כי בהחלט לא בכל המקרים.

סקרנים? אלה כמה ממטבעות הקריפטו עם השמות הכי מצחיקים כיום.

Dogecoin

דוג'קוין נוצר על ידי בילי מרקוס וג'קסון פאלמר בשנת 2013. שני מהנדסי התוכנה פיתחו אותו כחלופה מהירה ומהנה יותר לביטקוין. למעשה, המטבע הומצא כסאטירה על הונאות שהתבצעו באותה תקופה בשוק הקריפטו והחל את דרכו בתור מים, אך מאז צבר תאוצה רבה.

 

Potcoin

בדיוק כפי שהשם מרמז, פוטקוין מיועד לשימוש ברשת שמאפשרת לקנות מריחואנה חוקית. הוא מאפשר לצרכנים לקנות ולמכור מוצרי קנאביס באופן אנונימי. המטבע מפגיש מפגיש בין עסקי מריחואנה לצרכנים בפלטפורמת עמית לעמית מבוזרת, המאפשרת למשתתפים ברחבי העולם לבצע עסקאות מאובטחות.

מטבעות רבים אחרים המתמקדים בקנאביס כוללים CannabisCoin, KushCoin, Bongger, Ganjacoinpro וכו'.

Trumpcoin

כן, אתם לא טועים, זהו מטבע על שם נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ. ממציאי המטבע מגדירים את עצמם כ"תומכים נלהבים של טראמפ שאוהבים את החירות, את אלוהים ואת המשפחה, וחשים תחושת גאווה בתרומה לחברה. אנחנו עומדים נגד קבוצות שמאל והפחדות".

בזמן כהונת טראמפ, חברת טראמפקוין אפילו הודיעה כי תעביר 200,000 מתוך שישה מיליון המטבעות הזמינים לממשל טראמפ, ברגע שערך המטבע יהיה שווה סכום משמעותי. שני הדברים לא קרו, ואפשר בהחלט להניח שהמטבע כבר לא יצבור את הפופולריות שממציאיו קיוו להשיג.

Putincoin

מקבילו של מטבע טראמפ: הפוטינקוין, נקרא כמובן על שמו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. זהו מטבע שמוקדש לרוסיה ונועד לתמוך בכלכלה ובשוק הרוסי.

Shiba Inu

שיבא אינו הוא מטבע קריפטוגרפי מבוסס Ethereum, שנקרא על שם גזע יפני של כלבי ציד אשר משמש כקמע שלו. הוא נחשב על ידי רבים כאלטרנטיבה לדוג'קוין.

 

Garlicoin

זהו מטבע שהומצא בשנת 2018, והוא מבוסס על ממים של לחם שום, לא פחות ולא יותר. היה שלב בו גרליקוין היה פופולרי מאוד, ומאז השווי של די צנח, אבל הוא עדיין שומר על קהילה גדולה עם כמה נאמנים שממשיכים לתמוך ולנסות להרחיב את התמיכה במטבע.

קהילה של משתמשי Reddit האמינה שזה יהיה מעניין להקים מטבע קריפטוגרפי בהשראת לחם שום, והאמת? קשה להגיד שזה משעמם.

 

בשורה התחתונה

אל תתפלאו לגלות עוד שמות מצחיקים בתחום של מטבעות קריפטו בעתיד הקרוב והרחוק. שמות כאלה יישארו אסטרטגיה של משקיעים, כדי לעורר עניין במטבעות שלהם ולגרום לכם לרכוש אותם.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים