השכרת פיגום נייד

תוכן עניינים

 

אם אתם צריכים לבצע עבודות בגובה של עד 6 מטרים, פיגום נייד יכול להיות האמצעי הטוב ביותר עבורכם. השאלה היא למה בכלל לשכור פיגום נייד אם אפשר לעבוד עם סולם? באילו מקרים נכון יותר לעבוד עם פיגום נייד? האם מדובר במתקן בטוח לעבודה? מי מציע את השירות של השכרת פיגום נייד? כל התשובות לכל השאלות, ממש כאן בשורות הבאות.

 

למה נדרש פיגום נייד?

ובכן, פיגום נייד הוא למעשה קונסטרוקציה שמאפשרת לכם לעלות לגובה לצורך ביצוע עבודה בגובה. הפיגום מתאים למשימות בגובה של עד 6 מטרים לכל היותר והוא מגיע במידות רוחב שונות, בדרך כלל עד 1.5-2 מטרים לכל היותר. הפיגום עצמו הוא מודולרי לחלוטין, ניתן להתקין אותו לכל גובה ולשנות את גובהו על פי הצורך והוא כמובן מגיע עם סולם טיפוס וגלגלים שמאפשרים לנייד אותו בקלות ממקום למקום וכמובן גם לנעול אותו למקומו. השכרת פיגום נייד היא האופציה הטובה ביותר כאשר אתם אמורים לבצע עבודות בגובה של 3 מטרים עד 6 מטרים וכאשר מדובר בעבודות נרחבות על פני שטח נרחב ולא בעבודה נקודתית. בכל המקרים האחרים, ייתכן בהחלט שתוכלו להסתדר עם סולם, לבטח כאשר מדובר במשימה נקודתית כמו קידוח או התקנה של פריט כלשהו בגובה. יחד עם זאת, אם אתם מבצעים עבודות טיח, צבע, תשתיות, איטום, גבס וכן הלאה על פני שטח נרחב כמו חלל פנים שלם של מבנה גבוה או מעטפת חוץ של מבנה פרטי, פיגום נייד הוא ללא ספק האמצעי הנוח, היעיל והבטוח ביותר עבורכם.

 

פיגום נייד – לא רק בטוח, הכי בטוח

אחד השיקולים המרכזיים שבגינם נכון להעדיף את האופציה של השכרת פיגום נייד על פני עבודה עם סולם הוא שיקול הבטיחות. בגבהים של יותר מ-3 מטרים, נדרשים כבר סולמות מיוחדים ומן הסתם ככל שהגובה רב יותר, כך הסולם הופך להיות כלי בטוח פחות. פיגום נייד מציע לכם פלטפורמה רחבה ויציבה מאוד ללא כל סכנת נפילה, כמובן בתנאי שבניית הפיגום מבוצעת על פי כל הכללים ועל ידי בונה פיגומים מורשה בלבד, כמו זקיף פיגומים. בגבהים אלה, לא רק שפיגום נייד הוא פתרון בטוח, אלא שהוא בטוח יותר מכל פתרון אחר ולבטח יותר מסולם. אבל עוד מעבר לסוגיית הבטיחות, פיגום נייד מאפשר לכם גם לייעל מאוד את העבודה שכן באמצעותו תוכלו להעלות אל משטח העבודה את כל החומרים הדרושים לכם ולהעביר שם יום עבודה שלם מבלי לרדת אפילו פעם אחת כדי לטבול את המברשת בדלי הצבע או לבצע משימות שונות שאתם יכולים לבצע בגובה כאשר עומד לרשותכם השטח שמספק לכם פיגום נייד. את הפיגום עצמו תוכלו לשכור מגורם מקצועי המציע את השירות של השכרת פיגום נייד וידאג גם להוביל, לבנות ולפרק עבורכם את הפיגום.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים