הפקת סרטוני תדמית – כל מה שרציתם לדעת

תוכן עניינים

סרטון תדמית הוא כלי מרכזי חלק ממיתוג של כל עסק. בטח בעידן של היום שאנחנו רוב היום מול מסכים. ממש כמו לוגו, אתר האינטרנט ורמת המוצר כך גם סרטון התדמית מהווה חלק מיצירת הזהות או אפילו התפיסה של אנשים, שעתידיים להיות לקוחות, את המוצר או החברה. לכן אנחנו ממליצים להתייחס לסרטון ברצינות ולא להעביר כסף לאיש המקצוע הראשון שאתם פוגשים. הפקת הסרטון היא משימה לא פשוטה שדורשת תכנון מעמיק מראש.

 

מה תפקידו של סרטון תדמית?

בקצרה, סרטי תדמית משמשים ככלי עזר לשיווק החברה ומוצריה או שירותה. ממש כפי שחלון ראווה או כרטיס ביקור נועדו בשביל ליצור רושם ראשוני טוב, לתפוס את תשומת ליבו של הלוקח, לעורר את סקרנותו ולגרום לו להיכנס לחפש עוד מידע ופרטים כך גם אמור לתפקד סרטון התדמית שלכם.

 

למה אתם צריכים סרט תדמית?

אנחנו חיים בעידן מהיר. מאות אלפי ערוצי תקשורת: אינסטגרם, פייסבוק, טיקטוק, אתרי אינטרנט, בלוגים – כולם מציפים אותנו במידע כל הזמן. בתוך המוני המידע הזה אתם, בעלי העסקים, צריכים למצוא את הדרך שלכם להתבלט, למשוך תשומת לב ולעורר עניין של הקהל. כדי שאנשים יקבלו את המידע בצורה מעמיקה כמו שהוא נמצא באתר אתם צריכים לגרום להם להיכנס לאתר מלכתחילה. מה עושה את העבודה טוב יותר מאשר סרטוני תדמית איכותיים וטובים?

 

איך לבחור חברת הפקה?

הפקה של סרטוני תדמית הם מהלך טכני ויצירתי נרחב שמצריך יכולת ניהול אנשים, ציוד ברמה גבוהה וזאת בשילוב עם חשיבה יצירתית ואומנותית שגם מביאה לידי ביטוי את העסק שלכם או אתכם בצורה הטובה ביותר.

כשאתם נגשים לבעלי מקצוע או חברת הפקות בדקו 3 דברים עיקריים:

  1. ניסיון – חברה טובה היא חברה שיש לה ניסיון מקצועי בהפקות סרטים. כאלה שהביאו טאפיק (תנועה של אנשים) בצורה משמעותית. הכל אפשר לבדוק היום. בקשו לראות נתונים.
  2. יצירתיות, מעוף, דמיון – גישה שונה ומקורית היא מה שתבליט את הסרט שלכם ותגרום לו להיות בלתי נשכח אחרי שראו אותו. רק שימו לב שהיצירתיות והאומנות לא גורמים למסרים להיות לא מובנים. שניהם צריכים להיות בהלימה.
  3. אנושיות – אלמנט האנושיות הוא חשוב מאוד. הם נותני השירות וצריכה להיות בינכם תקשורת טובה ומפרה. נותני השירות צריכים להיות שיתופיים, נגישים ולדעת להסביר את עצמם בצורה טובה. בסופו של דבר, שני הצדדים צריכים להיות מרוצים: הלקוחות שזה אתם והם בתור אמנים ומפיקים. זו המטרה המשותפת שיש לשניכם.

 

מה המרכיבים לסרט תדמית מנצח?

סרטוני תדמית טובים צריכים להיות ממש כמו סרט באורך מלא. מה הכוונה? הם צריכים להיות מורכבים מאותם האלמנטים ואותם השלבים שמהם מורכבים סרטים גדולים וארוכים. כמובן שיש הבדלים בפרופורציות ובתקציבים אבל רוב האלמנטים אמורים להישאר אותו הדבר. עדיין לא הבנתם אותנו? בואו נעמיק:

 

אלמנטים ליצירת סרטוני תדמית:

  • פיצוח מטרת הסרט וכתיבת תסריט.
  • יצירת לוח זמנים ליום צילום.
  • ימי צילומים
  • גרפיקה ייעודית
  • קריינות? ביצוע הקלטה איכותית.
  • חשיבה על פסקול.
  • סגנון
  • עריכה

כל אלו צריכים להיות מדויקים, להיבחר בקפידה, להיות מותאמים, לדבר את החברה\ מוצר\ שירות ולהוות ביחד סרטון תדמית מנצח ושלם.
רוצים טיפ אחרון מאיתנו? בדברים שאתם פחות מבינים – תנו למקצוענים לעשות את העבודה. בדברים שחשובים לכם ויש לכם דעה אחרת מהם? תגידו בצורה נעימה ותפתחו את הנושא לדיון.

 

לסיכום

אלה היו כל הדברים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם מתחילים ליצור סרטון תדמית.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים