הנה כמה אתרים שימושיים שפשוט שווה לכם להכיר

תוכן עניינים

מעבר לעולמות הגוגל והפייסבוק

את הרשתות החברתיות כולנו מכירים מקרוב – אנחנו מעבירים בהן חלק משמעותי בשגרה היומיומית שלנו, מתעדכנים באמצעותן במתרחש בעולם ובחיי הקרובים אלינו ומעשירים את הידע האישי שלנו. למרות שקשה להאמין, עולם האינטרנט היה קיים הרבה לפני הרשתות החברתיות וגם כיום, יש מבחר אדיר של אתרים מדהימים ושימושיים במיוחד. בשביל לעזור לכם להנות מנופח נוסף שהאינטרנט מציע, ריכזנו עבורכם כמה מהם. תהנו!

חפשו בקלות איש מקצוע – מדרג

אם יש לכם סתימה בכיור, יש לכם מדף שהייתם רוצים שמישהו יתלה או מיטה חדשה מאיקאה שאתם רוצים להרכיב – יכול להיות שאתם מעוניינים להיעזר באיש מקצוע. מציאה של איש מקצוע רציני וזמין היא לא תמיד פשוטה. לרוב נחפש המלצה אצל חבר קרוב ובמקרים רבים נישאר ללא מענה. האתר המופלא מדרג מרכז מבחר אדיר של אנשי מקצוע בשלל תחומים מרחבי הארץ ומאפשר להנות מדירוג אנשי המקצוע ותיאור מפורט של השירותים שהם מציעים. מרוב מבחר סביר שתמצאו איש מקצוע שיהיה זמין לעבודה עוד היום – תהיו בטוחים שהמדף שתקוע בצד ימצא בקרוב את דרכו אל הקיר.

חנות המתנות הגדולה בישראל – עדן מתנות

מציאת המתנה המושלמת היא משימה לא פשוטה. בעולם של ימינו תוכלו להנות ממבחר אדיר של מתנות ליולדות, נשים וגברים, ילדים ומבוגרים. האתר "עדן מתנות" לקח לעצמו משימה להציע את מבחר המתנות הכי איכותי ועשיר שיש ועשה זאת בהצלחה – מדובר כיום ללא ספק בחנות המתנות האינטרנטית הכי גדולה שיש בישראל. 

קולות גשם, מדורה או רוח – soft murmur

מחקרים רבים מראים ששילוב של קולות רקע מרגיעים בעת העבודה היא דרך מצוינת להגביר את הפרודקטיביות שלנו ואת יכולות הקשב. האתר soft murmur מציע מבחר קולות רקע ואף מאפשר למשתמשים בו לעצב את קול הרקע האישי שלהם – שילוב של קולות מדורה, גשם, רוחות וטפטוף והכל בהתאמה אישית. מגניב, לא?

קנו ספרים בזול – סיפור חוזר

אם העולם של ימינו לא שבר אתכם וגם בעידן הסמארטפונים אתם יודעים להעריך ספר טוב – כנראה שהאתר "סיפור חוזר" הוא מושלם עבורכם. האתר המקסים הזה מציע מבחר אדיר של ספרי יד שנייה למכירה, חלקם במצב כמו חדש, במחיר של 20 שקלים! המחיר האטרקטיבי, הממשק הנגיש לשימוש והמבחר המרשים של הספרים הופכים את האתר ללא פחות מנכס עבור תולעי הספרים שביננו. לגמרי שווה להיכנס!

ועוד…

האינטרנט מציע בלי סוף אפשרויות למי שרק בוחר לגשת אליו בראש פתוח. תוכלו למצוא בקלות קורסים רבים, מאגרי ידע, סרטונים מעשירים ביוטיוב ועוד ועוד. כל מה שצריך זה רק לחפש – גוגל שם בשביל לתת לכם מענה להכל. תהנו!

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים