האם אפשר להתפרנס מנכס דיגיטלי?

תוכן עניינים

נדמה שהעולם הופך להיות דיגיטלי מיום ליום, גם עסקים פעילים ופיזיים כיום עובדים באמצעות פלטפורמה דיגיטלית כדי לשמור על קהל הלקוחות שלא מוכן לצאת מהבית, ולהגדיל את הפוטנציאל העסקי בתחום בו הם עוסקים. נכס דיגיטלי הוא נכס פעיל באינטרנט, הוא יכול לשמש לכם בתור הכנסה חלקית ואם אתם משקיעים מספיק, ההכנסה יכולה להיות הכנסה העיקרית שלכם.

 

איך נכס דיגיטלי עובד?

נכס דיגיטלי הוא פלטפורמה שנמצאת ברשתות ובאמצעותה אתם מכניסים סכום חודשי. ההכנסות יכולות להיות באמצעות מכירת לידים, מכירת מוצרים, קניית קישורים, פרסום, באנרים, קורסים, השכרת אתרים והרשימה עוד ארוכה. יש היום עשרות אלפי נכסים דיגיטליים רק בארץ ולכן חשוב להבין שאתם נכנסים לתחרות לא פשוטה. בניית נכסים דיגיטליים מחייבת אתכם להכיר את עולם בניית האתרים, קידום במנועי החיפוש ואופטימיזציה של אתרים קיימים. מי שחושב שהוא נכנס להשקעה פסיבית שהוא לא צריך לטרוח עבורה הוא די טועה, אלא אם גם אתם בונים אתר, משיגים עבורו לידים ומעמידים אותו להשכרה – ככה תוכלו לקבל הכנסה פסיבית בערך, עדיין תצטרכו לשמור על קידום האתר כדי לא לאבד מהערך שלו.

 

כמה עולה נכס דיגיטלי?

אתם לא חייבים לבנות נכס דיגיטלי מאפס, בנייה מאפס היא מורכבת יותר, יקרה יותר ומחייבת אתכם להתמיד מספר חודשים עד שתוכלו לראות תוצאות כלשהן. קיימים היום אתרים אשר מאפשרים לכם לרכוש נכסים דיגיטליים באמצעות תיווך. כמו כן, תוכלו לרכוש נכסים דיגיטליים באופן ישיר מבעל העסק, אבל ללא ניסיון בתחום אנחנו לא ממליצים להיכנס לרכישה עצמאית.

 

כדי לרכוש נכס דיגיטלי שיכול להניב לכם הכנסה מכובדת עליכם לבדוק בדיוק מהי הרווחיות של העסק, קהל הלקוחות והאם יש אפשרות להתפתחות. כמו כן, אתם רוצים לראות מי הם המתחרים של האתר המיועד למכירה. אתם לא רוצים להיכנס לתחרות עם אתרים גדולים, במיוחד כשאין לכם את המשאבים שלהם יש. בדקו גם מהי הנישה של האתר שלכם, עצם העובדה שיש לאתר מכירות זה לא אומר שהוא נכון לכם. אם מתוך 100 לקוחות רק אחד קונה האתר עדיין יכול להיות רווחי, אבל כנראה שהמוניטין שלו לא משרת אתכם כמו שצריך. לפני הרכישה יש לערוך אנליזה של היסטוריית העסק.

 

כמה אני מרוויח מנכס דיגיטלי?

יש נכסים שיכולים להעניק לכם הכנסה קבועה של מאות שקלים בחודש כמעט ללא תחזוקה, ואילו נכסים אחרים יכולים להניב לכם עשרות אלפי שקלים בחודש. לרוב ההסתכלות על ההכנסה תהיה שנתית ולא חודשית, לכן חשוב לבדוק האם העסק רווחי לאורך כל השנה. עצם העובדה שהנכס הניב לכם בחודש אחד 5,000 ש"ח וחודש לאחר מכן פחות מ-1,000 זה כבר מעיד על הכנסה שנתית נמוכה מהצפי. כאשר אתם בוחרים נכס דיגיטלי תסתכלו על ההכנסות השנתיות וגם האם יש פוטנציאל להרחיב את הכנסות העסק.

 

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים