דרכון אירופאי: איך אפשר להוציא?

תוכן עניינים

האיחוד האירופי הוציא דרכון חדש לאזרחי אירופה. הדרכון האירופאי החדש נועד להיות בטוח יותר וקל יותר לנשיאה. יהיה לו גם שבב מוטבע שיוכל לשמש למטרות ביקורת גבולות, כמו גם נתונים ביומטריים כמו טביעות אצבע וסריקות פנים. הדרכון האירופי החדש נועד להקל על מטיילים להיכנס לאיחוד האירופי מבלי להמתין בתורים ארוכים בגבולות. הדרכונים מונפקים בהתנדבות עד שנת 2019 אז יהפכו לחובה.

האיחוד האירופי הגיע לאבן דרך בהנפקת דרכון אירופאי. האיחוד האירופי מנפיק דרכונים מאז 1950, אך זו הייתה הפעם הראשונה שהאיחוד האירופי מוציא מסמך אחד לכל אזרחיו. הנפקת דרכון אירופאי זמינה כעת לכל אזרחי האיחוד האירופי שהתגוררו במדינת מגוריהם במשך חמש שנים לפחות וכן לבני משפחתם שחיו איתם. דרכון אירופאי הוא מסמך מעבר בינלאומי המאפשר למחזיק בו להיכנס ולצאת מהמדינות החברות באיחוד האירופי ובאזור הכלכלי האירופי. היא מונפקת על ידי מדינה חברה לאחד או יותר מאזרחי שטחה על מנת להקל על נסיעות בינלאומיות.הנפקת דרכון אירופאי מחייבת שהאדם יוכל להוכיח את אזרחותו, זהותו ומקום מגוריו. הקריטריונים להנפקת דרכון נקבעים על ידי כל מדינה בנפרד. במקרים מסוימים, אנשים שאין להם דרכון לאומי יכולים להגיש בקשה לדרכון כל עוד הם יכולים להוכיח את לאום וזהותם. אזרחים אירופאים יכולים לנסוע לכל מדינה באיחוד האירופי ללא דרכון. עם זאת, מדינות מסוימות דורשות דרכון לכניסה.

מהו דרכון אירופאי?

דרכון אירופאי מונפק על ידי כל מדינה חברה באיחוד האירופי (EU) לאזרחיה. הוא משמש כהוכחה לזהות ואזרחות לנסיעות בתוך האיחוד האירופי ומחוצה לה. האיחוד האירופי (EU) מנפיק דרכונים מאז 1952. האיחוד האירופי הוציא דרכונים כי היה חשוב להקל על אנשים לטייל ברחבי אירופה. זה גם אפשר לתושבי אירופה להיות חלק משוק אחד. האיחוד האירופי (EU) הוציא דרכון חדש עם עיצוב חדש. הדרכון החדש, שהוא הראשון בתולדות האיחוד האירופי שעוצב על ידי אלגוריתם המופעל על ידי בינה מלאכותית, מורכב משכבות מרובות המשובצות בהולוגרמות ונתונים ביומטריים.

האיחוד האירופי הוציא דרכון חדש עם עיצוב חדש. האיחוד האירופי שיתף פעולה עם IBM ו-imec כדי ליצור את העיצוב הייחודי הזה על ידי שימוש באלגוריתם מופעל בינה מלאכותית לראשונה בתולדותיו. האלגוריתם יוצר שכבות מרובות המוטמעות בהולוגרמות ונתונים ביומטריים.

האיחוד האירופי הוא איחוד של 28 מדינות חברות, שהסכימו לשתף פעולה כדי ליצור שוק אחד. האיחוד האירופי הוא גוש המסחר הגדול בעולם, ואחד הגופים החזקים בעולם מבחינה כלכלית. דרכון אירופאי מונפק לאנשים שחיים באירופה או שאבותיהם היו מאירופה. היא מאפשרת תנועה חופשית בין מדינות בתוך האיחוד האירופי ומספקת זכויות אחרות כגון הצבעה בבחירות, מגורים במדינה אחרת לצורך עבודה או לימודים ועבודה ללא הגבלות מעבר לגבולות.

הדרכונים האירופיים מונפקים על ידי האיחוד האירופי, ארגון בינלאומי המונה 28 מדינות חברות. הדרכון הוא צורת זיהוי נפוצה הן לאזרחים והן לא-אזרחים הנוסעים באירופה. האיחוד האירופי הוא הכלכלה השנייה בגודלה בעולם אחרי ארצות הברית. לאיחוד האירופי יש מטבע משלו, שוק אחד ואיחוד מכס בין חבריו. אדם פרטי יכול להגיש בקשה לדרכון אירופאי על ידי הגשת הבקשה לרשות הרלוונטית. על המבקש להיות בגיל חוקי וצריך להיות בעל כתובת קבועה באירופה.

תהליך הגשת בקשה לדרכון אירופאי כולל את השלבים הבאים:

1) המבקש מגיש בקשה מקוונת דרך האתר הרשמי של השגרירות או הקונסוליה של ארצו באירופה.

2) המבקש מגיש את כל המסמכים הנדרשים, כגון תעודת לידה, תעודת רישום פלילי והוכחת זהות.

3) אם יתקבלו, הם יקבלו מכתב אישור שיוכלו להשתמש בו כדי לאסוף את הדרכון החדש שלהם במועד מאוחר יותר.

למידע נוסף מוזמנים לבקר באתר שלנו בכתובת: https://europassport.co.il

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים