דגשים בהכנת תיק שטח

תוכן עניינים

הסיבה העיקרית לשמה צריך להכין תיק שטח נועד היא על מנת להבטיח הערכות הולמת בשעת חירום. בתוך התיק אתם נדרשים להכניס את כל הדברים שאמורים לסייע לכם בזמן אמת. הרי בשעת חירום כאשר מתחרשת בעיה מסוימת לא תמיד יהיה לכם זמן להכין את כל הדברים. לעיתים יהיה עליכם להגיב במהירות, ולכן ההכנה המקדימה של התיק היא קריטית. לעיתים היא זאת שתעשה את ההבדל בין הצלחה מסחררת לבין כישלון צורם. אף אחד לא ירצה להגיע למצב שבו העסק שלו יהיה בסכנה מכל סיבה שהיא.

 

תעבדו עם אנשי מקצוע מנוסים

ההכנה של התיק צריכה להתבצע במסגרת תוכנית בטיחות מקיפה וכוללת. לכן ההמלצה שלנו אליכם היא לעבוד עם אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים. הם בוודאי יבינו מה צריך לקחת בחשבון על מנת לבנות את תיק השטח המושלם. אם תחליטו לבנות את התיק בעצמכם, לא בטוח שהוא יספק את הסחורה. פתאום תמצאו את עצמכם במצב שבו התיק לא באמת יסייע לכם בזמן אמת. כל זאת למרות שהשתדלתם מאוד לבנות אותו להכין אותו מראש.

 

הכינו את עצמכם לכל תרחיש

בעת בנייה של תיקי שטח, יהיה עליכם להכין את עצמכם לכל תרחיש. גם תרחישים שנראים לכם בהתחלה כתרחישים לא מציאותיים עלולים לקרות. ברגע שתכינו את עצמכם כמו שצריך לכל תרחיש, לא תמצאו את עצמכם עם המכנסיים למטרה. לא מעט בעלי עסקים נמצאים במצב שבו הם לא מוכנים ובסוף הם משלמים על כך. בכל פעם שתכינו את תיק השטח תוודאו כי יש בו תוכנית לכל מקרה ולכל מצב חירום שעלול להופיע.

 

אל תקפחו אף אגף בעסק

העסק שלכם מחולק לאגפים, ולכן תיק השטח חייב להיות כזה שמציל כל אחד מהם. על מנת לבנות תיק מושלם יהיה עליכם לקחת בחשבון כל אגף בנפרד. תנסו לחשוב אילו מצבים חירום יכולים לפקוד אגף אחד ואילו מצבים חירום עשויים לפקוד אגף אחר. ברגע שתתייחסו לכל האגפים בנפרד, לא תגיעו למצב שבו מפספסים משהו. כך ברגע שהתיק עצמו יהיה מאוד מסודר ומחולק לאגפים יהיה לכם קל מאוד להגיב. תוכלו לשלוף את התוכנית האידיאלית בהתאם לאגפים שונים.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים