בית למכירה בבנימינה – איך נציע בית למכירה בצורה נכונה

תוכן עניינים

הרבה פעמים כשמדברים על תחום הנדל"ן הפרטי, קרי בתי מגורים, מתייחסים אל צד אחד, צד הרוכש. הרבה מאוד דיווחים וכתבות שמתייחסות לשוק בוחנות אותו מנקודת מבט של גורמים שונים המבקשים לרכוש נכס למגורים וצריכים להשקיע סכומי כסף גדולים, לא תמיד יכולים לעמוד בתנאים ונאלצים להתפשר או לחפש פתרונות אחרים, כמו למשל, השכרת דירה.

אך במשוואה הזאת כידוע יש גם את הצד השני, קרי הצד המוכר. בהנחה ולא מדובר בדירה מקבלן, הרי שיש בעלים לנכס המעוניינים למכור אותו בשביל לרכוש נכס אחר או לכל סיבה אחרת. אותם בעלים יחפשו דרכים יעילות ונוחות בשביל למכור את הנכס שברשותם, על מנת שיוכלו לעשות זאת כמה שיותר מהר, בעלות נמוכה ומתוך כוונה לייצר רווח משמעותי.

למשל, אנחנו יכולים בעלי נכסים המציעים בית למכירה בבנימינה. מדובר על בעלי נכסים שרכשו בעבר נכס בישוב או בנו נכס מאפס והחליטו להוציא אותו למכירה מסיבות שונות. כעת כשהם מבקשים לעשות זאת, אז הם יחפשו את הדרך הטובה ביותר בשביל שיוכלו לבצע את התהליך על פי לוח הזמנים שלהם וכמובן מתוך כוונה לייצר רווח ביחס להשקעה.

לפני שנסביר איך מציעים בית למכירה בבנימינה, חשוב לזכור, בהנחה סבירה שהנכס נרכש או נבנה לפני שנים רבות, אזי שיש לבצע התאמות מבחינת מחיר, עם כל שינוי האינפלציה והיבטים אחרים, בשביל לדעת מה הערך הנוכחי שלו ובאיזה מצב אפשר יהיה להרוויח. צריך גם לבחון את מחירי השוק בשביל לקבוע ערך ריאלי שהלקוחות הפוטנציאליים יוכלו לעמוד בו.

 

איך מוכרים בית בצורה חכמה

הדרך הטובה ביותר להציע בית למכירה בבנימינה, היא לפנות אל מתווך מקומי או אזורי, מתווך שמכיר היטב את הסביבה ויכול לארגן את תהליך המכירה. הוא ידע לפרסם את הנכס במקומות שונים, ידע להציע אותו ללקוחות אפשריים, להציג אותו בפניהם ובסופו של דבר להציע למוכרים את הלקוחות המתאימים לרכישת הנכס.

מוטב לעבוד עם מתווך ולא לעשות זאת לבד, למרות שלכאורה זה יכול לחסוך בעלויות, משתי סיבות עיקריות:

ראשית, זה חוסך המון זמן. במקום לארגן הכל לבד, אזי שיש גורם מקצועי שמארגן זאת עבורנו.

שנית, יש לגורם זה הרבה יותר כלים ואמצעים, גם לשווק ולפרסם את הנכס וגם לספק לנו מידע שיאפשר לנו למכור את הנכס בתנאים שאנחנו רוצים מבלי להפסיד עליו.

בכל מקרה, עלינו לקחת בחשבון שהתהליך יכול לקחת קצת זמן, בוודאי אם אנחנו דורשים מחיר שהוא גבוה ממחיר השוק או גבוה באופן משמעותי ביחס לנכסים אחרים.

 

איך בוחרים מתווך בצורה נכונה

חשוב לבחור מתווך מקצועי, מנוסה, מישהו שמכיר היטב את היישוב ואת הסביבה, יכול לספק פריטים ומספרים אמינים שיעזרו לנו בתהליך המכירה ויעזרו לרוכשים בתהליך הרכישה, וכך הוא יוכל לתווך ולחבר בינינו.

 

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים