אל תישארו בארץ! לאן לטוס בזמן הקורונה?

תוכן עניינים
צילום:freepik

הקורונה היא ללא ספק המגפה הגדולה ביותר שתקפה אותנו בעשורים האחרונים, ולא מעט מהדברים שאותם ביצענו בקביעות השתנו ללא היכר. אחד מהנושאים שהכי נפגעו כתוצאה מוירוס הקורונה הוא כמובן כל נושא הטיסות לחו"ל, נושא שהפך להיות כמעט בלתי אפשרי. אך בואו נודה על האמת, אף אחד לא רוצה להישאר בארץ כל כך הרבה זמן.

בטח במצב שבו אנו יוצאים מסגר ונכנסים לסגר חדש, חשוב מאוד להתאוורר בחו"ל, לקחת קצת אנרגיות חיוביות לקראת ההמשך. אז לאן לטוס בזמן הקורונה? גיבשנו עבורכם טיפים למקומות שאתם מוכרחים לבקר בהם בתקופה הנוכחית. כך תוכלו להוציא מהלימון שיש לכם ביד לימונדה, ועדיין תוכלו לנפוש בחו"ל גם בתקופה הזאת.

 

תטוסו למדינות ירוקות – חופשה ללא בידוד

המדינות הטובות ביותר שאליהן תוכלו לטוס הן כמובן המדינות הירוקות, רשימה של מדינות שמשתנות בהתאם למצב התחלואה בהן. מדובר על מספר לא קטן של מדינות, כך שאתם ללא ספק יכולים להנות מחופשה מהנה מאוד. גולת הוכתרת היא כמובן שלא תצטרכו להיכנס לבידוד כאשר אתם תחזרו לארץ. חברת פספורטכארד תוכל לבטח אתכם ליעדים הללו ללא בעיה, כך שאתם תוכלו לטוס בראש שקט.

 

תטוסו למדינות אדומות – אך קחו בחשבון את הבידוד

כלל נסיעות לחו"ל מדווחת על לא מעט ישראלים שמעדיפים לטוס דווקא עכשיו למדינות אדומות. ראשית אתם צריכים לוודא כי המדינות האלה מוכנות לקבל ישראלים, מה שלא תמיד יכול לקרות. לאחר מכן, אתם תוכלו לטוס ולהנות מהחופשה שלכם בחו"ל. אך קחו בחשבון את הבידוד שאליו תצטרכו להיכנס כאשר אתם תחזרו בחזרה לישראל, אל תשכחו להיות סגורים גם על זה.

 

לא בטוחים? התייעצו עם סוכני נסיעות

אם אתם לא בטוחים לאיזה יעד כדאי לכם לטוס או מהי הרשימה של המדינות הירוקות, אתם לא צריכים לוותר על החופשה שלכם בחו"ל. כל מה שאתם צריכים לעשות זה ליצור קשר עם סוכן נסיעות, והוא יוכל לסגור לכם את החופש שאתם כנראה כל כך זקוקים לו. חופשה בחו"ל יכולה להיות צינור החמצן שלכם בתקופה הקשה הזאת.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים