איך שומרים על הלגו למשך זמן רב?

תוכן עניינים

כאשר אתם רוכשים לגו מיוחדים השאיפה שלכם תהיה לשמור עליהם לזמן רב. אך אם הילדים אוהבים לשחק בלגו, המשימה הופכת להיות לא פחות ממאתגרת. יהיה עליכם לנקוט בפעולות שונות על מנת לשמור על הלגו, כך שהוא ישמש אתכם לתקופה ארוכה. הרי לא תרצו כעבור זמן קצר להגיע למצב שבו אתם צריכים לרכוש לילדכם לגו חדש לגמרי. המחיר עשוי להיות יקר, וגם כאן תמצאו אתכם בתוך זמן קצר חוזרים בדיוק לאותה הנקודה. מוטב כי מראש תעשו את הפעולות הדרושות בשביל לשמור על הלגו שרכשתם.

 

רוכשים לגו איכותי

מבחינתכם הדבר הראשון שאותו תצטרכו לעשות זה לרכוש LEGO באיכות גבוהה. המטרה שלכם תהיה לרכוש לגו איכותי, כזה שלא נהרס כעבור זמן קצר. הרי כל יצרנית לגו מייצרת את החלקים השונים מחומרים שונים ומגוונים. ככל שחומרי הגלם יהיו איכותיים יותר כך תוכלו לדעת כי המשחק עצמו יחזיק מעמד. גם אם הילד ישחק במשחק במשך זמן רב, הוא יחזיק מעמד ולא יישחק עם הזמן. לכן אל תתפשרו על הפרמטר הזה, גם אם הוא מייקר את המחיר.

חנות לגו
קרדיט תמונה: brick toys

לאחסן את הלגו בקופסה

כאשר אתם רוכשים לגו הארי פוטר או כל לגו אחר יהיה עליכם לאחסן אותו בקופסה. אל תשאירו את החלקים השונים מפוזרים בכל מיני פינות כי מדובר על מתכון לבעיות. לא רק שהחלקים עשויים להיהרס כתוצאה מחוסר תשומת לב, יהיה מאוד קשה למצוא את כולם. כאשר הילד עצמו ירצה לשחק בלגו הוא יתקשה מאוד למצוא את החלקים השונים.

 

לשחק על שטיח

הילדים שלכם רוצים לשחק בלגו? הרי לא סתם רכשתם להם לגו מיוחדים. זוהי הזדמנות מעולה מבחינתכם לתת להם לשחק במשחק שהם כל כך אוהבים. על מנת שתוכלו לשמור על הלגו הטיפ שלנו אליכם הוא לתת להם לשחק על השטיח. המגע של הלגו עם הרצפה עשוי להיות בעייתי, כזה שיביא לרמת שחיקה גבוהה ממה שנדמה לכם. לכן תדאגו תמיד כי הילדים ישחקו עם הלגו על השטיח, כך יהיה אפשר לשמור עליו ביתר שאת.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים