איך מתקנים תריסי גלילה למטבח?

תוכן עניינים

תריס גלילה הפך בשנים האחרונות ממוצר שהוא פרקטי ונוח לשימוש במוצר המהווה חלק בלתי נפרד מהעיצוב הכולל של המטבח. התריס המדובר מציע מראה נקי ומינימליסטי ומגיע במגוון רחב סוגים וצבעים. אם חשבתם שאת תריס הגלילה ניתן לשלב בסלון הבית בלבד, חשוב מאוד לדעת כי כיום ניתן לשלב את תריס הגלילה גם במטבח. המיקום של התריס בסמוך לשיש במטבח מאפשר לאחסן פריטים גדולים כגון: מיקסר, מעבד מזון וטוסטר אשר מעוניינים שיהיו נגישים ונוחים לשימוש מידי. בסיום הכנת האוכל פשוט מחזירים את המוצר למקום שלו וכך שומרים על מטבח נקי, דקורטיבי ואסתטי.

 

סוגי תריסי גלילה למטבח

כיום ניתן למצוא סוגים שונים של תריסי גלילה למטבח כגון: תריסי גלילה אלומיניום. מדובר על תריס אשר מעניק למטבח יופי בלתי נגמר הן מבפנים והן מבחוץ. התריס המדובר מתאים לכל סגנון עיצובי שתבחרו ומהווה פתרון אחסון פרקטי ונוח לשימוש. הפתיחה של ארון מטבח עד רוחב של 70 ס"מ מתבצעת באמצעות ידית שקועה, מובנית בפרופיל האלומיניום, מעל רוחב זה מורכבת ידית חיצונית בגימור התריס. ניתן למצוא את תריס הגלילה המדובר במידות שונות וחשוב להתאים את המידות לכל מטבח.

תריס גלילה נוסף שניתן למצוא כיום למטבחים הוא תריס זכוכית. מדובר על תריס גלילה חדשני ומעוצב באמצעות זכוכית מחוסמת בגובה של 4 ס"מ. התריס המדובר משלב מסגרת אלומיניום בגימור של טבעי מט. השקיפות אשר מתקבלת מהזכוכית מעניקה לכל מטבח עיצוב ייחודי וניתן לראות את הדברים המאוחסנים בארון דרך הזכוכית.

אין ספק כי תריס גלילה מהווה את אחת ההמצאות אשר מפליאות בפשטות שלהן ובד בבד בפונקציונאליות שלהם. ניתן למצוא כיום תריס גלילה חשמלי או ידני. את התריסים הללו מושכים לצד אחד וזה עולה, אם מושכים לצד שני הוא יורד. התקנת התריס צריכה להתבצע בצורה מקצועית בהתאם לסוג התריס שבחרתם למטבח שלכם, מידות התריס וכן המקום במטבח שבו בחרתם להתקין את התריס. חשוב מאוד לדעת כי לעיתים ישנן תקלות הדורשות תיקון מקצועי של התריס ובהחלט לא כדאי להתפשר במקרה הזה על איש מקצוע מומחה בתחום תיקון תריסים מעין אלה.

 

מה צריך לדעת על תיקון תריס גלילה למטבח

ישנן  בעיות שונות הדורשות תיקון של התריס, כך לדוגמא: התקלה הנפוצה ביותר בתריסים הללו היא רצועת תריס אשר נקרעת. לא פעם הבעיה מעידה על בעיה נוספת שהיא גלגלת קפיץ שבורה. החלפת רצועה בתריס היא עבודה פשוטה יחסית, אך לא כדאי לנסות לבצע אותה באופן עצמאי. בעיה נוספת שיכולה לדרוש תיקון בתריס הגלילה היא שבירה של אחד משלבי התריס. החלפת שלבים בתריס גלילה מהווה עבודה יחסית מורכבת אשר בהחלט כדאי לתת לבעל מקצוע לבצע. בעיה נוספת שיכולה להיווצר בתריס גלילה למטבח היא: תריס אשר נתקע באמצע הדרך למטה מסרב להמשיך לא למטה ולא למעלה, גם במקרה הזה יש צורך באיש מקצוע שיתקן את הבעיה.

חשוב מאוד לתחזק את תריס הגלילה בצורה הטובה ביותר על מנת שלא להגיע למצבים של בלאי שבגינם נוצרת בעיה כלשהי בתריס שדורשת תיקון. אם בכל זאת ישנה בעיה כלשהי הדורשת תיקון מכל סוג או החלפה של התריס כולו, יש לבחור באנשי מקצוע מתאימים ומומלצים לצורך ביצוע העבודה.

 

 

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים