איך לשלוח עם FedEX? המדריך המלא

תוכן עניינים

יש לכם עסק שמזמינים ממנו אנשים מכל רחבי העולם? אתם רוצים לשלוח חבילה לבן משפחה מעבר לים? מהיום תוכלו לעשות זאת עם חברת FedEX, אחת מחברות השילוח המובילות בישראל. אך לא מעט אנשים רוצים להבין כיצד הם מבצעים משלוח עם חברת FedEX. פדקס משלוחים עושה ככל שביכולתה על מנת להקל עליכם את מלאכת המשלוח, כך שתוכלו לבצע אותה ללא כל מגבלה. במאמר הבא נסביר לכם כיצד תוכלו לשלוח את החבילה עם עיכובים מינימליים.

 

תארזו את החבילה בצורה טובה

בשלב הראשון יהיה עליכם לארוז את החבילה בצורה טובה ויסודית. תזכרו כי החבילה אמורה להישלח מעבר לים, ולכן היא חייבת להיות ארוזה כמו שצריך. תדאגו כי הקרטון יהיה מספיק גדול על מנת להכיל את המוצרים השונים. אם מדובר על מוצרים שבירים, אנו מציעים לכם לארוז כל מוצר בנפרד על מנת להגן עליו היטב. משלוח חבילות לחול מחייב אתכם לדאוג לארוז את החבילות לפי כל הכללים החשובים.

 

הזמינו את השליחים של פדקס

אחרי שהחבילה מוכנה למשלוח תוכלו להזמין את השליחים של פדקס משלוחים. לרוב השליחים מגיעים בתוך זמן קצר, כאשר הם פרוסים בנקודות שונות ברחבי הארץ. הם יגיעו עליכם לעסק או לכל מקום שבו תהיו על מנת לקחת את החבילה ישירות למשלוח. כמובן שתוכלו לבחור את שיטת המשלוח המועדפת עליכם בהתאם לתקציב ובהתאם לצרכים השונים שלכם. תבחנו את כל האפשרויות כך שתעשו את הבחירה הנכונה.

 

תעקבו אחר החבילה עד הגעתה ליעד

אחרי ששלחתם את החבילה עם חברת פדקס משלוחים תקבלו מספר מעקב. באמצעות מספר המעקב תהיה לכם האפשרות לעקוב אחר החבילה ולראות בדיוק מה מצבה. תוכלו לראות היכן היא נמצאת ובעוד כמה זמן היא צפויה להגיע אל היעד שאליו היא נשלחה. החבילה תגיע ליעדה עם שליח עד לבית הלקוח או בן המשפחה שאליו החבילה מיועדת. מהיום אתם יכולים לשלוח חבילות לחו"ל מבלי לשבור את הראש ומבלי להיכנס לפאניקה. משלוח חבילות לחול כדאי לעשות עם חברת FedEX העולמית.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים