איך בוחרים ציוד רפואי לבית – פרטים שכדאי לדעת

תוכן עניינים

טיפול במרפאה או אשפוז אף פעם לא יכולים להיות נוחים, בטח לא כאשר האלטרנטיבה היא האפשרות לטיפול בבית. אין ספק שבמקרים רבים הטיפול הרצוי הוא בבית החולים, אך כאשר מדובר על שימוש במכשור רפואי מסוים ובאופן קבוע, החלופה הביתית עדיפה בהרבה. כאשר מדובר על מצבים רפואיים כרוניים כמו לדוגמה דום נשימה בשינה שמחייב טיפול קבוע בשינה, אין ספק שטיפול באמצעות ציוד רפואי איכותי יעשה את ההבדל גם באיכות הטיפול. איך יודעים איזה ציוד רפואי איכותי ואיפה קונים אותו? כדאי להמשיך לקרוא. 

לקבל טיפול בבית עם ציוד רפואי איכותי

במצבים רפואיים רבים ניתן באמצעות ציוד רפואי איכותי לשפר את הבריאות ולהתמודד עם שלל תסמונות ומחלות המחייבות טיפול אינטנסיבי. רוב המטופלים, במידה ויתאפשר להם, יבקשו לקבל טיפול רפואי בביתם, בטח כאשר מדובר על מצבים פיזיים כרוניים המחייבים טיפול יום יומי ולשימוש בציוד הרפואי תועלת רבה בשמירה על בריאותם. כדאי לדעת כי במקרים רבים ניתן לקבל סבסוד גבוה של קופות  החולים לשימוש בציוד הרפואי. 

האם יש ציוד רפואי יד שנייה? 

מי שמבקש לרכוש לעצמו ציוד רפואי באינטרנט ישמח גם לשמוע שקיים ציוד כזה מיד שנייה. מדובר על ציוד יקר ערך שנחשב לזול בהרבה כאשר מדובר על יד שנייה, וכאשר הוא משופץ, מנוקה ונשמר על ידי צוות מקצועי ומנוסה, הוא טוב ממש כמו ציוד רפואי חדש. העובדה שמדובר על יד שנייה אינה אומרת שמדובר על מכשור שאינו טוב, להיפך, הוא מטופל היטב ונבדק על ידי צוותים מקצועיים. כאשר רוכשים ציוד רפואי יד שנייה באמצעות האינטרנט מוזילים עוד יותר את העלויות עבור המכשור ונהנים גם מהדרכה, ייעוץ והכוונה כיצד לעשות שימוש במכשיר וכיצד לשמור עליו לאורך זמן. 

כיצד יודעים ממי לרכוש את הציוד?

בישראל פועלות מספר חברות המספקות שירות רכישת ציוד רפואי אונליין ולא מעט אנשים תוהים כיצד יבדילו וידעו איזו מהן מספקת ציוד איכותי ומקצועי. ראשית, לאחר ההחלטה לעשות שימוש במכשור רפואי מסוים על פי המלצת רופא מומלץ לקרוא קצת על התחום ולאות אילו חברות פועלות בו. לאחר מכן מומלץ לחפש ביקורות אודות החברה, המלצות מפי לקוחות אחרים ואם ניתן אז גם המלצות מטעם הרופא המטפל. 

תקינות הציוד הרפואי

אין ספק שציוד רפואי צריך להיות תקין, איכותי וכזה שעבר ריענון ובדיקה שהוכיחו כי הוא תקין. מה אנחנו יכולים לעשות כדי לוודא שאכן מדובר על ציוד תקין? יש לוודא כי החברה ממנה רוכשים את הציוד רשומה ומוכרת וכי יש לה את ההיתרים המתאימים למכור את מוצריה, כמובן שהציוד צריך להיות מאושר ומפוקח על ידי משרד הבריאות ומצוי תחת תקן אמ"ר. יש לבחור גם חברה מקצועית שמבצעת הדרכות על הציוד הרפואי שהיא מוכרת.

לסיכום, כאשר מדובר על ציוד רפואי אין לעשות כל פשרות שכן מדובר על הבריאות, ופעמים רבות מדובר על הצלת חיים. חברת High Medical מספקת מכשור וציוד רפואי איכותי למכירה אונליין עם שירות אדיר, מקצועי וזמין. אנו מזמינים אותך להיכנס לאתר וליהנות ממבחר ציוד רפואי לסובלים מבעיות נשימה: https://www.hmedical.co.il

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים