איזה עגילים הכי מתאימים לך?

תוכן עניינים

עגילים מהווים את אחד מהתכשיטים האהובים ביותר על נשים. הם משדרגים כל מראה ויכולים להפוך גם את הלוק המשעמם והבנאלי ביותר ללוק יוקרתי ומיוחד. את העגילים ניתן למצוא כיום במגוון רחב של סוגים, צורות, צבעים ודגמים. חלק מהעגילים עשויים מזהב, חלקם משובצים באבני חן או יהלומים וניתן למצוא גם עגילים צמודים או עגילים תלויים. אין ספק שההיצע הרחב גורם לכל אישה לתהות, איזה סוג של עגילים יתאים לה ביותר? חשוב שכל אישה תבין כי סוג העגילים אותם היא בוחרת לענוד, תלוי בהרבה גורמים שונים לרבות הסטייל האידי של כל אישה, סוג האירוע שהיא רוצה לענוד אליו עגילים, אופי הלבוש שלה ועוד.

סוגי עגילים ומה הם משדרים?

העגילים הצמודים מהווים את העגילים הנפוצים ביותר. מדובר על עגילים פשוטים אשר צמודים לאוזן ואינם מושכים יותר מדי תשומת לב. העגילים הללו יכולים להגיע בצורות שונות, אך הם תמיד יהיו קטנים והעיצוב שלהם לרוב יהיו פשוט. הם יכולים להגיע בעיצוב של עיגול, ריבוע או טיפה, הם יכולים להגיע כעגילי יהלומים או עגילי זהב ומה שמייחד אותם זה שהם יושבים צמוד לאוזן, כאשר הצד האחורי שלהם יהיה מוסתר, מה שמעניק לעגילים מראה של עגילים מרחפים. לא מעט נשים מעדיפים דווקא את העגילים הללו שכן הם מייצרים אלגנטיות וקלאסיות. נשים המשלבות ביומיום שלהם לא מעט כושר גופני, יעדיפו דווקא את העגילים הללו שכן, הם לא מפריעים להם לנהל את אורח החיים שלהן.

עגילים נופלים

הסוג ההפוך מהעגילים הצמודים הם עגילים נופלים. העגילים הללו לא נשארים צמודים לאוזן, אלא הם נופלים מתחת לאוזן, מה שיוצר מראה שונה לחלוטין. העגילים הללו מגיעים במגוון רחב של עיצובים, גדלים וסוגים. הם יכולים להיות מורכבים ממרכיב אחד או מכמה רכיבים מחוברים. לא מעט נשים אוהבות לענוד את העגילים הללו. לרוב מדובר על נשים שאוהבות לפרוץ את הגבולות בכל הנוגע ללוק שלהן. אין להן לוק שמרני אלא לוק נועז יותר ובולט יותר. יחד עם זאת, עגילים מעין אלה יכולים להשלים גם מראה קלאסי, אם עונדים אותם עם שמלה שחורה קלאסית ולשדרג לחלוטין את הלוק המדובר וכל לוק אחר. חשוב שכל אישה תבחר עגילים נופלים המתאימים לה בצורה הטובה ביותר.

עגילי חישוק

עוד סוג נוסף של עגילים הם עגילי חישוק. מדובר על עגילים פופולאריים מאוד, גדולים ועגולים המעוצבים כמו חישוק. העגילים הללו מגיעים במגוון גדלים וניתן למצוא חישוקים גדולים במיוחד. עגילי חישוק הם לרוב עגולים אך ניתן למצוא עגילים מעין אלו בצורת אליפסה, משולש או אפילו ריבוע. לא פעם העגילים הללו יהיו עגילי זהב קלאסיים ויוקרתיים. נשים שבוחרות בעגילים הללו הן לרוב נשים אנרגטיות עם סטייל רציני, אשר אוהבות אירועים חברתיים ואוהבות להיות במרכז.

עגילים מחבקים

מדובר על עגילים שהסטייל שלהם דומה לעגילי החישוק כאשר ההבדל העיקרי בינם לבין עגילי החישוק הוא הגודל שלהם. עגיל חיבוק הוא לרוב חישוק קטן יותר שיושב צמוד לאוזן ומחבק אותה. הוא נעטף מסביב לתנוך ומעניק מראה חכם ואלגנטי לאישה אשר עונדת אותו. מדובר על גרסה בוגרת יותר של עגיל החישוק הגדול ובעל הנוכחות.

בין אם את מחפשת עגילים תלויים ייחודיים ומרהיבים ביופיים, עגילי חישוק או כל עגיל מסוג אחר, כדאי שתבחרי את עדיא תכשיטים ותמצאי את העגילים המושלמים עבורך.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים