תליית טלוויזיה על קיר גבס

תוכן עניינים

מדוע אנשים רוצים לתלות טלוויזיה על הקירות שלהם? ובכן, כי זה יכול לספק להם חווית צפייה נוחה יותר, וזה יכול להשתלב טוב יותר עם העיצוב. האם יש הבדל בין תלייה על קירות בטון, לבנים וגבס? ובכן, כן, שכן קירות גבס הינם עדינים יותר מאשר בטון. על כן, הכיצד ניתן יהיה לתלות טלוויזיה על קיר גבס, באם רוצים הן לשפר את חווית הצפייה והן לשפר את הנראות העיצובית של הטלוויזיה במרחב?

 

איך לתלות טלוויזיה על הקיר?

נתחיל בהיבט של תליית טלוויזיה. ניתן למעשה לתלות טלוויזיה על ידי מתקני תלייה ייעודיים. ישנם שני סוגים עיקריים שאנחנו מכירים, אם כי ישנם כמובן סוגים גם מלבד אלו שנציין כאן. הסוג הראשון, הוא זה של תליית הזרוע. כלומר, מתקן זרוע, שנתלה על הקיר – עליו מחברים את הטלוויזיה.

סביר שהרבה מאיתנו מכירים אותו. כאשר תולים טלוויזיה על מתקן זרוע, ניתן לסובב אותה בזוויות שונות, וזה יכול להיות נוח. מעבר לכך, ישנם דגשים מסוימים על הגובה שמתקן זרוע שכזה אמור להיות – כדי להתאים בנוחות לגובה העיניים של מי שאמור לצפות בו. באופן כללי, אם אנשים מתכוונים לצפות בשכיבה, הגובה אמור להיות רב יותר מאשר לו הם מתכוונים לצפות בו בישיבה.

בכל מקרה, מתקן זרוע לתליית טלוויזיה שמתקין מומחה מטעם המרכז לתליית טלויזיות , לא ניתן להתקנה על קיר גבס. אלא אם כן מדובר בטלוויזיה קטנה מספיק. הסיבה לכך – היא משקל הטלוויזיה. טלוויזיה קטנה מספיק, יכולה להיות במשקל מועט דיו כדי לאפשר לקיר הגבס להחזיק אותה – אם כי אין זה מובטח וייתכן שזה לא מומלץ. כלומר, ייתכן שישנם מתקיני טלוויזיה שיצהירו כי לדעתם אין הדבר מומלץ.

 

איך לתלות על קיר גבס?

אם כן, זה מוביל אותנו לסוג השני של מתלי הטלוויזיה. אלו שניתן להתקין על מוטות הצמודים לקיר. בדרך כלשהי, כאשר משתמשים במתקן צמוד קיר, קיר הגבס יכול להכיל את משקל הטלוויזיה, ולהחזיק אותה. הצורה בה זה נעשה, היא על ידי קדיחת חורים, אליהם מבריגים דיבלים מיוחדים – שאמורים לתמוך ולהחזיק את מתקן התלייה.

מתקן התלייה עצמו הוא מעין מוטות מסוימים, עליהם מרכיבים את הטלוויזיה. כך שהטלוויזיה יכולה להיראות כמו צמודה לקיר, או מרחפת עליו. היתרון בכך, שניתן להסתיר את אסופת הכבלים, כמו גם להתאים אישית היכן הטלוויזיה תהיה מונחת ומחוברת לקיר. אם כי, לא ניתן לקדוח או לחבר את המתקן לכל חלק וחלק בקיר גבס – ישנם חלקים שזה אפשרי וניתן וישנם כאלה שעדיף שלא.

יתרה מכך, בטלוויזיה שתלויה על מתקן מוטות, צמוד קיר – לא ניתן לשנות זווית.

כך או כך, מדובר על מתקן תלייה לטלוויזיה, שמחברים אותו באופן ייחודי לקיר גבס, עם רכיבים שמותאמים במיוחד לקיר גבס (אך לא מתאימים לקיר בטון, לדוגמה). יתרה מכך, לא משתמשים במקדחה או בשיטות הברגה "חזקות", אלא ידניות ועדינות יותר.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים