שיש למטבחים מושלמים

תוכן עניינים

שיש הוא חומר טבעי יפייפה ששמו ויוקרתו הולכת לפניו.

אנו היצרנים החשובים ביותר בתעשייה, יבואן, יצואן של שיש איכותי וייפיפה בתצורות שונות. קו אריחי האבן האיכותיים שלנו זוכה לשבחים רבים על פני השטח הקשוח של שיש למטבחים מושלמים, הגימור המבריק, עמידות במזג האוויר ובשריטות.

שיש איכותי למטבחים מושלמים

תעשיית השיש זוכה לחידושים עם התקדמות הטכנולוגיה, וחברתנו, כחברה המובילה בישראל בתחום השיש למטבחים היא נותנת את הטון לשאר החברות המתעסקות עם חומר הגלם הייפיפה הזה שנקרא שיש. שיש למטבחים מושלמים תמצאו אצלנו.

לחברתנו שיש וגרניט ניסיון של עשרות שנים בתעשיית האבן.

אנחנו מתגאים באיכות עבודתנו ותשומת לב לפרטים בגרניט, שיש, אבן גיר, אוניקס ואבנים טבעיות באיכות גבוהה. אנו מייבאים את רוב לוחות הגרניט, השיש והקוורץ המאפשרים לנו לספק ללקוחותינו אבנים אקזוטיות במחירים משתלמים במיוחד. אנו מתמחים בייצור והתקנה בהתאמה אישית באיכות גבוהה של אבן טבעית וקוורץ במחירים נוחים. שלושת העקרונות הבסייסים של העסק שלנו הם "סגנון, שירות ובחירה" ואנחנו מאוד מאמינים בהם. סגנון אבן ייחודי, שיש למטבחים לא פחות ממושלמים, שיש יפה ומיוחד שלא רואים כל יום. תוכלו לבחור שיש למטבחים מושלמים לפי סוג, צבע או גודל, בתהליך בחירה פשוט ונוח לצד מעצבת מטבחים ושיש מקצועית בעל שנות ניסיון רבות בתחום זה. עיין באוסף שלנו על מנת ללמוד עוד על המגוון הבלתי מתפשר שלנו.

שירות ללא תחרות, שירות מכל הלב

שירות שלא מתפשר על אף פרט בדרך למטבח המושלם. שיש למטבחים מושלמים ועוצרי נשימה.

שיש מדהים בעל איכויות ועמידות שלא נראתה כמותה בישראל.  שירות כולל המכיל את כל המעטפת, החל מהעיצוב עד לבחירה ולהתקנה המלאה בבית הלקוח בישראל.

בחירה בטוב ביותר- שיש למטבחים מושלמים

שיש איכותי הינו שיש עמיד, שיש מיוחד , שיש קשיח יחסית בעל גימור ששומר עליו מהתבלות.  שיש למטבחים מושלמים לאורך זמן.

סוגים רבים ושונים של ריצוף של שיש למטבח .יש לנו מבחר גדול של אריחי קרמיקה, חרסינה ואבן טבעית במגוון גדלים. בנוסף לריצוף אבן, מבחר גדול של ריצוף במלאי כך שלא יהיה עיכוב בהשלמת בניית שטח החלומות שלכם מהר יותר.

https://www.neptune-marble.co.il/

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים