ספיר נכסים – כל הדירות להשכרה בקריות במקום אחד

תוכן עניינים

שוק הדלן כיום הינו רווי באפשרויות להשכרה, במיוחד בקריות שנחשב היום לאחד האזורים המתפתחים ביותר בארץ. אנו יכולים לראות כי התנופה שם מביאה גם לפיתוח של פרויקטים חדשים וגם לחידוש של מבנים קיימים, כל אלו הופכים את חיפוש אחר השכרת דירות בקריות למשימה מאוד קשה.

לכן רצינו לעשות עבורכם מעט סדר בכלי החיפוש העומדים לרשותכם כיום.

הדרך הישנה והטובה

עד לפני שלושה עשורים רוב מודעות השכרה ומכירה של נדלן היו מתפרסמות או בעיתונים או במודעות רחוב עם מספר בעל הדירה או המתווך. דרך זו עדיין קיימת היום ויש בתוכה לא מעט מציאות נדלן, אבל חשוב לזכור את קצב הדברים ואת התנועה של המאה העשרים ואחת.

כיום מבזקי החדשות אינם עומדים בחדשות וסרטון שעולה בפיסבוק או בכל אתר אחר, יכול להיות הדבר הבא מבלי לקבל סיקור תקשורתי.

כך הדבר קורה גם עם דירות, אם תחפשו השכרת דירות בקריות, ייתכן כי יקח לכם זמן למצוא את הדירה המתאימה ולפעמים גם תצטרכו לקנות עיתון מקומי על מנת לראות יותר אופציות מאשר אלו הנמצאים בעיתון הארצי. אז מכיוון שלא רק עיתונים ומודעות נהפכו היום ללא רלוונטים, אלא כי רוב התכנים נמצאים היום ברשת. ולמרות שנוכל למצוא מציאות איכותיות בעיתונים, בשביל שנוכל לקבל מגוון רחב יותר ואפשרויות גודלות יותר עדיף שנפנה אל הרשת.

לספיר נכסים לחצו כאן – https://sdirot.co.il/

דרך חברים – ברשת

כיום הרשתות החברתיות עמוסות בדירות, בין אם אתם מחפשים השכרת דירות בקריות או באם המושבות, אתם תוכלו לרשום פוסט והחברים שלכם יעזרו לכם להפיץ אותו כמה שיותר עד שתמצאו.

אומנם מקרים כאלו יכולים להניב לכם המון תוצאות ומבלי שכולם יהיו רלוונטיות, אך גם בזה הפייסבוק יכול לעזור.

כיום ישנן לא מעט קבוצות ייעודיות לתושבים מקומיים, קבוצות להשכרת דירות בקריות בתל אביב ובעוד מקומות שונים בארץ. שם תוכלו לראות גם מודעות של מתווכים מקצועים וגם מודעות של אנשים פרטיים, אלו יתנו לכם לראות מרחב הרבה יותר גדול של דירות מאשר בעיתון וכך תחפשו למגוון רחב יותר של דירות.

מגוון אתרים

אך למרות מגוון הדירות שתראו ברשתות החברתיות, תוכלו לראות את רוב הדירות באתרי נדלן.

כמובן שגם אתרים אלו נמצאים בשפע ברחבי האינטרנט, תוכלו להנות מכל אחד מהם בצורה הייחודיות שלו. כך שבאחד תוכלו להנות ממחשבון מקצועי לשכר דירה ולמשכנתאות, ובאחר תוכלו לקבל פיצ'רים להשוואות דירות ומיקומים גאוגרפים.

אלו הופכים בעצם את אתרי הנדלן למודעות החדשות של המאה עשרים ואחת, דרכם היום נמצאים קרוב לתשעים וחמישה אחוז ממודעות הנדלן הארציות, אך לא כולן מתמחמות באותם אזורים.

למשל בחיפוש אחר דירות בתל אביב תוכלו למצוא בכל לוח מודעות שני או שלישי, אך בשביל כאלו המחפשים השכרת דירות בקריות תצטרכו לחפש אתר המתמקד באזור זה.

לכן רצינו להמליץ לכם על אתר הסוכנות שלנו-ספיר נכסים.

לאלו שמחפשים השכרת דירות בקריות וגם לאלו המחפשים בשאר אזורים בצפון.
לרושתנו עומדים מיטב מתווכי הנדלן אשר מזינים את הנכסים בצורה מהירה ומקוונת, אנו עושים זאת על ידי הגעה פיזית לנכסים וביצוע תצלומים איכותים ועדכנים של הנכס.

רוב המתווכים שלנו בעלי ניסיון עשיר בקריות, עסקו ועוסקים בנדלן במשך שנים ארוכות באזור זה.
אנו מתמקדים באזור זו כי אנו מאמינים כי בצפון גדלה פנינת נדלן חדשה, כזו המתחדשת בצורה לא נגמרת ומתפתחת בלי סוף. לכן אנו משקיעים את מירב המאמצים שלנו על מנת לספק לכם את מיטב הדירות להשכרה הקיימות היום בשוק של הקריות.

כך שאם תחפשו דירות להשכרה בקריות, דירות גן, דירות גג ואפילו דירות עם שותפים.
תוכלו למצוא את כ-ל המודעות הכי עדכניות, הכי רלוונטיות ובמחירים הכי הוגנים.

לכן אם אתם עדיין מתלבטים בנוגע למעבר דירה אל הקריות, וגם ההתעסקות עם המעבר גורמת לכם לצמרמורת קלה בעורף, הגיעו אל ספיר נכסים ואנו נעזור לכם לבצע את המעבר המושלם.
החל מאיתור הנכס, השוואת המחירים שלו ועד למשא ומתן.

אנו מאמינים כי העמדת הכלים האיכותים ביותר עבור הלקוח שלנו, הינו חלק מהעבודה שלנו.
לכן אנו מתאמצים להעמיד לא רק שירותי תיווך מעולים אלא גם אתר מעולה.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים