כמה עולה החלקת בטון

תוכן עניינים

 

בעבר, בטון מוחלק היה משמש למפעלים, חניונים, מוסכים ועוד. אולם, כיום ניתן למצוא בטון מוחלק גם בבתים פרטיים. הבטון המוחלק יכול להוות ריצוף מודרני ויוקרתי ולהעניק לכל בית מראה דקורטיבי ומרשים. על אף שמרבית האנשים רגילים למרצפות קרמיקה, אין ספק כי בטון מוחלק יכול להעניק לכל חלל מראה ייחודי מאין כמותו. מרכז הבטון הישראלי יענה על כל השאלות בשורות הבאות.


מהו בטון מוחלק?

בטון מוחלק הוא למעשה ריצוף באמצעות שכבת בטון אחת על פני שטח רחב, בלי מחיצות ועם חלוקות עדינות. הבטון המוחלק רלוונטי לריצוף בבית או בחוץ. היתרונות של בטון מוחלק הם רבים, ראשית כל הוא יוצר מראה אסתטי. ניתן לחפות את הבטון בצבעים שונים ואז המראה שמתקבל הוא מראה יוקרתי ומיוחד. יתרון נוסף הוא שבניגוד למרצפות רגילות ניתן לחלק את הבטון המוחלק איך שרוצים, דבר שבלתי אפשרי לעשות בקרמיקה. באמצעות ביטון ניתן לחלק באופן שיוויוני את המרצפות, ניתן ליצור צורות ועוד. בנוסף לכך, בניגוד למרצפות רגילות בבטון מוחלק אין צורך ברובה ועל כן המשטח נראה אחיד וחלק. ריצוף מבטון הוא קל לתחזוקה וניקוי ופעולת הריצוף באמצעותו  היא קלה יותר, מהירה יותר ונוחה יותר. כמובן שהבטון הוא חומר קשיח, חזק ועמיד ומסיבה זו ריצוף מבטון מוחלק הוא ריצוף שיכול להחזיק מעמד לאורך שנים רבות מבלי להיפגם או להינזק.


כיצד מיישמים בטון מוחלק

שלב היישום של בטון מוחלק משתנה בהתאם לשטח הריצוף. יישום בבית יהיה שונה מיישום בגינה בעיקר בשלבים של ההכנה המקדימה. ביישום הבטון המחולק בגינה יש צורך ביישור הקרקע והוספת חצץ על האדמה. לאחר מכן יש צורך לכסות את הכל בבד יוטה שחור ולקבע אותו היטב לאדמה וזאת בכדי למנוע מצמחים לגדול בין הריצוף. בשלב הבא יש צורך לפרוש רשתות ברזל אותן יש להדק אחת לשנייה וזאת בכדי למנוע מהריצוף לזוז. ביישום הבטון המוחלק בתוך בית אין צורך ביישור הקרקע ובחצץ ולכן, אם מדובר בבית חדש, יש צורך בפריסת רשתות ברזל טרם מורחים את שכבת הבטון. לאחר יציקת שכבת הבטון המוחלק על הרצפה מתבצעת השטחה והחלקה של הבטון באמצעות מכשיר מיוחד הקרוי: הליקופטר. בתום התהליך מורחים שכבת סילר על הבטון שמטרתה היא לשמור הן על המראה הטוב של הבטון, על העמידות שלו והחוזק שלו.


כמה זה יעלה לכם?

מחיר ריצוף בבטון מוחלק ישתנה בהתאם לסוג השטח אותו תבחרו לרצף בבטון, בהתאם לגודל החלל, בהתאם לצבע שבו תבחרו ובהתאם לשאלה האם קיים ריצוף בדירה או לא. גם הגישה לדירה משפיעה על המחיר של יישום הבטון שכן, יש צורך להגיע לדירה עם משאת בטון כבדה. עבודת ריצוף בבטון מוחלק איננה לוקחת זמן אבל היא דורשת מספר אנשי מקצוע ועבודה רבה ולכן, לא פעם המחיר שלה יהיה יקר. מחיר בטון מוחלק נע בין 350-500 ₪ למ"ר.

 

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים